Enthuiny divácké zážitky - srpen 2023

 Zdravím čtenáři,
za srpen jsem se teda více soustředila na kousky, kde je trocha toho nadpřirozena. Až na pár filmů, tak tu převážně převládá akční žánr. Také jsem měla docela šťastnou ruku při výběru filmů, že se mi převážně líbily. Co vy? Viděli jste některé?



 
Flash
I když moc nejsem velký fanoušek DC filmů, jelikož mě dokážou málokdy zaujmout. Tak Flashe jsem si velmi užila. Poslední dobou se roztrhnul pytel s různými realitami a Flash není výjimkou. Dost jsem se u filmy pobavila, někdy jsem si říkala, že to snad nemyslí vážně. Ale stálo to za to, po dlouhé době něco od DC, co mě opravdu bavilo. 

★★★★☆






 
Malá mořská víla
Na tenhle film jsem byla hodně zvědavá, jelikož v mém okolí byl velmi kontroverzním. A bohužel mě film moc nebavil, hlavní hrdinové mi moc nesedli a v tom duchu se to neslo dál. Nedokázala jsem se do filmu ponořit a sledovala jsem ho spíše jen z principu, co tam bude dál. Příště raději kreslenou.

★★☆☆☆

 




 
Rychle a zběsile 10
Upřímně, v těhle dílech začínám mít pomalu guláš a vždy musím přemýšlet, co se v předchozím díle stalo. I zde je opět ohrožena rodina, a tak se Dominic Toretto bude muset snažit ochránit. Akční to bylo dost, konečně žádný extra ulítlý nesmysl jako tehdy, když byli ve vesmíru autem. Chvíli se to zdálo, že je to zase o autech, jak to bylo na začátku, ale jen chvíli. Jinak největší mínus je naprosto otevřený konec, na jehož pokračování si člověk musí počkat na další díl.

★★★☆☆




 
Spider-Man: Napříč paralelními vesmíry
Na pokračování Spider-Mana jsem se hodně těšila. A vůbec mě druhý díl nezklamal. Ty dvě a půl hodiny strašně rychle utekly a zároveň to bylo málo, jelikož film po sobě zanechal velmi otevřený konec, kdy mě zajímá, co bude dál. Sice původní hrdinové z jednotky se zde sem tam mihnou, ale vidím to na to, že větší roli budou mít ve třetím filmu. Ale bylo fajn poznat pro změnu nové Spider-Many, to mě dost bavilo. Určitě tento film doporučuji.

★★★★★




 
Mezi živly
Když jsem poprvé viděla trailer, okamžitě jsem si vybavila hru Water Girl and Fire Boy. Kolik hodin jsem strávila jen hraním téhle hry. Tak jsem se na film dost těšila a vůbec jsem nebyla zklamaná. Film mě bavil, fandila jsem oběma hrdinům a dost jsem se i zasmála. Též se mi líbilo, že u Ohňů jsem se dozvěděla o minulosti jejích rodičů. Hodně se to povedlo.

★★★★☆





Seriály



 
Euforie
Po dlouhé době mám opět dokoukaný další seriál. Ani nevím, proč jsem si od něj dala pauzu, když do konce zbývaly dva díly. Nicméně mě Euforie velmi bavila, sledovat osudy jednotlivých osob, dozvědět se o nich něco z dětství. Ale také mi dost šla ne nervy Rue, ve druhé sérii se to ještě zhoršilo a často jsem byla z ní podrážděná. Jinak to stálo za to.

★★★★★

6 komentářů:

  1. na Malou mořskou vílu se chystám, jakmile bude na Disney+ a Mezi živly bych také chtěla zkouknout :)

    OdpovědětVymazat
  2. U té Malé mořské víly ... čekala jsem, že to bude horší. 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky čekala, že to bude horší. Na rovinu? Nic si z toho nepamatuju 😅

      Vymazat
  3. Malá mořská víla je podle mě opravdu kontroverzní. Film jsem ještě neviděla, ale jako někdo kdo vyrostl na animované verzi, mu moc šancí nedávám... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme úplně stejně. Animák je prostě animák :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.