Knižní čas - srpen 2023

 Zdravím čtenáři,
je to docela nezvyk, ale za srpen zde převážně převládají knihy. Na mangy jsem neměla moc chuť, ale už tu mám jich pár přichystaných na čtení. Tak se uvidí. Jinak to léto ale strašně rychle uteklo, a jak začalo září, tak jsem si nahodila "fall vibe" a už tu pálím svíčky.
Četli jste některou?




Nejlepší kniha

Dcera měsíční bohyně - Sue Lynn Tan
Já Asii prostě můžu, a jestliže je to retelling na legendu o Měsíční bohyni, kde nechybí ani fantasy, tak to je moje. Dostatek akce, vztahů, intrik. Prostě, co všechno musí mít taková správná fantasy kniha.






Nejméně oblíbená kniha
Blíženci -  Stanislav Rudolf
Od autora jsem četla Metráčka, který se mi hodně líbil. Navíc se autor týkal i výzvy na Databázi knih, tak jsem od něj zkusila i něco jiného. Bohužel Blíženci za to nestáli, sice se četli moc dobře, ale chyběl mi zde pořádný děj.






Největší překvapení
Emilka - Ivana Fajnorová
Ohledně Emilky jsem toho hodně slyšela. Ke knize jsem se dostala díky štafetě, a to byla jízda. Tolik emocí, co se mi během čtení prostřídalo, radost, zděšení, smutek. Ještě teď to vstřebávám. Tento román vřele doporučuji.






Nejlepší manga
V horách šílenství H. P. Lovecrafta 1 - Go Tanabe
Sice jsem nic od H. P. Lovecrafta nečetla, ale tahle manga mě nalákala na to, abych zkusila nějakou tu knihu. Příběh, který se odehrává v Antarktidě mě pohltil. Říkala jsem si, co se tam děje, i tak mám stále otázky ohledně toho, co se tam stalo. A doufám, že druhý díl mi je vysvětlí.





Nejhorší manga
Vynechávám, pokračování dalších dílů mě bavilo.



Nejhezčí obálka
Dcera měsíční bohyně - Sue Lynn Tan
Tady jsem ani dlouho nepřemýšlela, můj favorit pro Nejhezčí obálku byl jasný. Dcera měsíční bohyně má něco do sebe svou obálkou.







Poslední rozečtená kniha
Gerardova hra - Stephen King
Mám takový pocit, že tuhle knihu budu číst delší dobu. Zatím jsem se do příběhu neponořila, ale myslím si, že by se to mohlo pomalu zlomit, když se mi tu objevil pes. Tak ještě uvidím.

14 komentářů:

  1. o knize Dcera měsíční bohyně přemýšlím... líbí se mi obálka i anotace :)

    OdpovědětVymazat
  2. Geraldova hra je skvělá studie ženy s obrovským traumatem a hlavně od chvíle, kdy se Jess rozhodne dostat pryč a jak by to mohla udělat, je to velmi brutální. I ta adaptace z roku 2017 byla velmi dobrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta psychologie je tam fakt pěkně popsaná. Fakt jsem zvědavá, jak to s ní dopadne. :) Film mám v plánu, ale až dočtu knihu :)

      Vymazat
  3. Já jsem četla Zápisník alkoholičky, hodně mě to bavilo (bavilo...spíš zajímala tématika a četlo se to naprosto samo) - možná i proto, že alkoholika v rodině mám :/ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho zvolila do čtenářské výzvy, ale jeho téma to bylo hodně zajímavé.

      Vymazat
  4. Z tvého výběru jsem nečetla žádnou, pěkný seznam :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  5. Léto mám ráda, mám více času na čtení. A ze seznamu jsem kromě Revizora nečetla nic, ale Emilka mě docela zaujala.

    OdpovědětVymazat
  6. Většinu knížek neznám, ale Revizora jsem taky četla :) teď čtu spíše odbornou literaturu k diplomce

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím, léto uteklo strašně rychle. Naště jsme si užili krásné počasí i ve většině září. :)

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.