Letní noci

Autor:
Nofreeusername
Nakladatelství: CooBoo
Série: Navždycky, 3. díl
Žánr: Romantické, Young Adult
Počet stran: 328 stran
Obsah:
Když zakopneš, udělej z toho součást choreografie! Volné pokračování bestsellerů Navždycky a Miluju tě. Já vím.
Všichni si myslí, že Charlee vede dokonalý život. S tanečními videi kraluje TikToku, míří za svým snem hrát v muzikálech, a navíc ji obsadili do hlavní role ve školním představení Pomády. Koho by napadlo, že slečna dokonalá trpí úzkostmi a v noci nespí? Sladké sny se jí vyhýbají i kvůli Noahovi, představiteli Dannyho, který se mu dost podobá – obléká se do černé a kašle na pravidla. Charlee ho nemůže vystát, ale letní noci mají svoje nepředvídatelné kouzlo…

~~~

To bych nebyla já, kdybych si neřekla, že i další knihu od této autorky si přečtu. Musím ji přiznat, že má velice čtivý styl psaní, a hlavně její příběhy řadím k těm lehkým, které se často po práci hodí, a u niž můžu vypnout a nepřemýšlet nad intrikami, či co tím autor původně chtěl říci.

Jako vždy jsem od knihy neměla moc velká očekávání, ale upřímně, tentokrát jsem byla mile překvapená. Je znát, že se jedná o třetí knihu od autorky, a s tím se dá říci, že i propracovanější věty a téma. Sice hlavní hrdinka bojuje s úzkostmi, ale ty jsou podány lehce. Dalo by se s tím vyhrát o něco více, ale na to, že se jedná o první vážnější téma u autorky, je to dost dobré.
Můžete si přečíst tisíc pochvalných komentářů v řadě, a stejně si ten jeden hejt mezi nimi budete pamatovat nejvíc.
Kapitoly jsou dlouhé tak akorát, některé jsou kratší, takže bylo vždy možné snadno dočíst kapitolu, knihu odložit a věnovat se jiným věcem. Zprvu mi nedával smysl jejich název, ale po přečtení dané kapitoly, jsem to pochopila, a dá se říci, že jsem pak na začátku tipovala, o čem by zrovna tahle mohla být.

Hlavní hrdinka, Charlee mi zatím přišla ze všech hrdinek nejpropracovanější, a hlavně jsem u ní nepociťovala chuť jí jednu vrazit. I když by se našlo pár scén, u kterých jsem nad jejím chováním trpěla, tak jsem si ji velmi oblíbila, a dokonce v některých záležitostech mi přišla podobná. Jen Noah mi přišel takový nemastný, neslaný. Trošku mi u něj chyběl více ten jeho charakter.

Celkově se mi Letní noci četly velmi dobře a jsem i ráda, že jsem po nich šáhla. Byla to moc milá oddechovka, u které jsem si odpočinula. Věřím, že by se kniha mohla líbit těm, kteří mají chuť na romantické young adult.

★★★☆☆

10 komentářů:

  1. Hezky napsáno, je fajn si jednou za čas přečíst něco odděchovějšího :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně. Hlavně léto/konec léta je na to ideální :)

      Vymazat
  2. tato série mě neláká, i když něco oddechového by se mi teď hodilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti rozumím. Já šla do toho že zvědavosti 😄

      Vymazat
  3. Dřív jsem hodně četla tyhle typy knih, teď dávám přednost pro někoho až nechutnému čtení Chrise Cartera, je to jako droga 😊😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti nedivím. Já mám na Chrise Cartera už docela dlouho zálusk. :D

      Vymazat
  4. Vím o všech jejích knihách, mám je v práci, ale číst je nehodlám, nejsou pro mě :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to také tak. Jakmile mám rozečtenou sérii, nebo nějakého autora "znám", mám nutkavou potřebu, přečíst od něj co nejvíc. :)) V tomhle případě jsem zůstala u prvních dvou knih, ale i další mě zajímají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna ty další mi přišly mnohem lepší než první dvě. Je vidět, že se psaním zlepšuje. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.