Enthuiny divácké zážitky - Září 2023

 Zdravím čtenáři,
v září jsem viděla toho poměrně hodně. Taky zčásti z toho může i to, že je muž na neschopence, tak je na to mnohem více času. Na některé filmy jsem měla delší dobu zálusk, ale teda největší bylo na seriál One Piece, ze kterého jsem byla nadšená.
Viděli jste některé z filmů?



 
Barbie
Na tenhle film jsem byla hodně zvědavá, už jen díky tomu hype, který okolo filmu byl. Chápu, proč to tak bylo, jelikož film nebyl špatný. Dost jsem se u něj pobavila, oblíbila jsem si Kena a pochopila jsem, proč to zrovna dělá. Ale obávám se, jak to teď píšu zpětně, že po čase úplně zapomenu na to, o čem to vůbec bylo. Ale jo, za to podívání to určitě stálo.

★★★★☆

 
 


 
Titanic po 25 letech s Jamesem Cameronem
Na tohle se spíše chtěl podívat muž, jelikož je velký fanoušek Titanicu, jestliže se to tak dá říci. Takže, když zahlédl toto, tak se na to musel podívat. Já z toho viděla pár úseků, ale nejvíce mě zaujala ta, kde se snažili odhalit pravdu o nejznámější scéně, kdy je Rose na dřevě a vedle na moři Jack. 

★★★★☆

 
 


 
Máme tu ducha
Tohle mě nebavilo. Sice nápad dobrý ohledně toho, jak by to vypadalo, kdyby se v dnešní moderní objevil duch. Sice pár vtipných scének, ale někdy mi šly na nervy jednotlivé postavy. A celkově mi to moc nesedlo, až jsem ke konci se šla raději vykoupat a na zbytek koukal muž, aby mi pak mohl říct, co se stalo. Bohužel tohle mě fakt nebavilo.

★★☆☆☆

 
 



 
Pátá vlna
Popis mi něco připomínal, tak mi to nedalo a když jsem zjistila, že je to podle knižní předlohy, tak jsem si ji okamžitě vyhledala. A nakonec jsem zjistila, že to je série, kterou jsem si kdysi chtěla moc přečíst, ale zapomněla jsem název. Tak jsem se hned vrhnula na film, který mě naprosto pohltil a svým způsobem mě ještě více navnadil na knižní sérii, jelikož ten otevřený konec jen tak nepřekousnu a pokračování určitě nebude. Ale film byla naprostá pecka.

★★★★★

 
 

 
Parazit
Tenhle film jsem chtěla vidět od chvíle, co jsem se o něm dozvěděla. Nakonec jsem se k němu dostala, sice po delší době, ale fakt to stálo za to. Dlouho jsem tak napjatá u filmu nebyla, že jsem si musela dávat pauzy, jelikož to moje nervy vůbec nezvládaly. Místy jsem chodila i k oknu, abych to vydýchala. Ten jejich plán byl naprosto perfektní, a co tam všechno udělali, smekám jim pomyslný klobouk. Tohle opravdu musíte vidět.

★★★★★




 
Meg 2: Příkop
Sice jsem první díl neviděla, ale ničemu to nevadilo, jelikož jsem se i tak dokázala chytnout ohledně toho, co se tam dělo. Jako jo nebylo to nejhorší, ale mě to až tak moc nebavilo. Akční to bylo ažaž, i když já mám akční filmy ráda, tohle mi nesedlo. Jediné, co mě tak bavilo, byly chvíle, kdy se tam objevil žralok.

★★☆☆☆

 




 
Pátrání za devatero horami
Na tenhle film mi skákaly ukázky na facebookové stránce Netflix, a jelikož mě jedno video zaujalo, tak jsem si řekla, že se na to podívám. Pohádka trošku netypická, jelikož probíhalo vyšetřování vraždy a v jeden moment jsem si vzpomněla na animák Carcoolka. Tohle mi chvílemi přišlo strašně levné a nedá se říci, že bych to vnímala jako film, dost často jsem v tom pociťovala kulisy. A to mě v tom dost rušilo.

★★☆☆☆

 



 
Indiana Jones a nástroj osudu
Na Indiana Jonese jsem se jako menší ráda dívala, bylo to plné akce a vždy jsem Indianovi Jonesovi držela palce. Ale tady? Těžko říci, ale bylo znát, že se změnil režisér, a co jsem si myslela na začátku, čeho se to bude týkat, tak se to pozměnilo a odehrávalo se to v moderní době. Předem podotýkám, neviděla jsem trailer. Jakože bylo to zajímavé, ale už jsem u toho neměla ty emoce, co byly na začátku.

★★☆☆☆

 


Seriály

 
 
 
 
Srdcerváči
Konečně jsem se dostala k pokračování Srdcerváčů, které se tentokrát odehrávalo ve Francii. Nebylo to špatné, ale bavilo mě to o trochu méně, než byla první série. Bylo zajímavé sledovat, jak se dál posouvaly vztahy, vznikaly nové. 

★★★☆☆

 
 
 
 
One Piece
Tohoto seriálu jsem se strašně moc bála. Zrovna tohle, které je dost na nadpřirozené schopnosti, šílené tvary těl, viz Gecko Moria a nemluvě o dceři Poseidona. Ale tohle předčilo má očekávání, některé věci byly poupraveny, aby šly do reality. Příběh byl plný akce, napětí a neustále se tam něco dělo. Teď se těším na další sérii, která bude ještě zajímajší a jsem zvědavá, jak udělají Choppera.

★★★★★

 




 
Já jsem Groot
Druhá série je stejně jako první série velmi roztomilá a hodně jsem si ji užila. Jednotlivé díly trvají kolem čtyř minut, takže se dá shlédnout na posezení. Jo, Groot je prostě roztomilouš.

★★★★★

12 komentářů:

  1. Barbie byla skvělá. Pátrání za devatero horami jsem chtěla vidět, ale vždycky jsem to odkládala, že nevím, jestli to za to stojí. A když to takhle hodnotíš, tak asi moc teda ne. Tak třeba až se někdy budu hodně nudit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, až se budeš nudit, tak se to hodí. 😁

      Vymazat
  2. Viděla jsem Barbie a bylo to super, furt si teď pouštím Kenovu písničku :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Parazit je absolutně top, Korejci tohle prostě umí. 😎 Ale i Barbie se mi líbila, jen jsem nečekala, že to bude až takhle existenciální krize. 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, oni umí. Stejně tak i zombie filmy. Lepší jsem snad ani neviděla. 😁

      Vymazat
  4. Ze zmíněných jsem viděla Barbie, dokonce jsem na ni po dlouhé době zavítala do kina. :) A byla jsem mile překvapená, že šlo o povedený, zábavný film s přesahem. No a Kenova píseň je top. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Barbie měla něco do sebe. Dost jsem si ji užila a Kenovu písničku si jdu teď zas pustit. 😄

      Vymazat
  5. Na Barbie se chystám a co se týká Parazita - nemá chybu. Já teď byla na SAW X a to bylo SAW, jak má být (Někteří diváci v kině museli odbíhat :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saw X mě teprve čeká. Sice jsem předešlé díly neviděla, jelikož po tom čtvrtým to stálo za prd. Ale X má dost dobrý ohlasy, tak chci tomu dát šanci.

      Vymazat
  6. Pátá vlna je můj oblíbený film, byla jsem na něm dokonce v kině a byl to tedy zážitek. Parazit se také povedl a na Barbie se chystám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si dokážu představit. A to jsem na něj narazila náhodou a naprostá pecka. 😊

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.