Hrátky v zákulisí


Originální název: Backstage Pass
Autor: Olivia Cunning
Rok vydání celosvětově: 2010
Nakladatelství: Ocelot
Série: Sinners na turné, 1. díl
Žánr: Erotické, Romantické
Počet stran: 384
Obsah:
 Pět úžasných mužů, jedna sexy žena a zákulisí kapely... Když Brian Sinclair, hlavní skladatel a kytarista nejžhavější metalové kapely na scéně, ztratí tvůrčí jiskru, bude zapotřebí nocí plných přímo hříšné vášně, aby uvolnil svou nahromaděnou genialitu... Když se psycholožka Myrna Evansová vydá na turné s kapelou Sinners, snaží se ji svést každý člen kapely. Ale Brian je jediný, kterého chce dostat do svých rukou...
Potom divoké a šokující chování obou milenců vyžene celou skupinu k novým výšinám slávy... a hříchu.

~~~

Děkuji moc Megaknihám za zaslání recenzního výtisku. Velmi si toho vážím. Už jen podle názvu mi bylo jasné, že se bude jednat o pěkně žhavý příběh. Anotace mi to jen potvrdila a já se tak těšila na příběh, který jsem si nakonec velmi užila.

Měla jsem určitou představu ohledně množství sexu, které se ve knize objeví. A že ho teda bylo hodně. Trochu jsem se obávala, že mi po čase přijde repetitivní a nebude mě bavit číst tyto scény, ale to se naštěstí nestalo. Scény se různě pozměňovaly a vždy to přineslo něco nového, takže mě to bavilo číst.

Očekávala jsem, že se o Myrně dozvím něco více, co se týče její práce jako profesorky sexu. Bohužel to tak nebylo a spíše její profese byla jen na okraj. Též jsem měla podezření ohledně toho, co by se tam mohlo stát vzhledem k její minulosti. A moje tušení se vyplnilo, sice to bylo jen na pár stránek, což mi přišlo jako škoda, ale bavilo mě postupně objevovat tajemství Myrny a ostatních členů kapely. 
Konečně. Našel ji.
Dost mě překvapilo, že všichni kluci z kapely by hned šly do Myrny. Přišlo mi to trochu nereálné. Ale jinak jsem si ale jednotlivé členy oblíbila a doufám, že u nás vyjde pokračování. Každý měl něco do sebe, ale ze všech jsem si tedy nejvíce oblíbila Briana, jehož se tato kniha týká. Navíc bylo fajn vrátit se do hudebního prostředí. A ty jejich koncerty, přišlo mi, jako kdybych tam byla s nimi.

Hrátky v zákulisí se mi četly dobře. Příběh pěkně utíkal a nedokázala jsem se od knihy odpoutat. Některé kapitoly byly velmi krátké, jiné delší. Ale vždy, když bylo potřeba, tak šlo knihu odložit po dočtení kapitoly. Horší ale byly chvíle, kdy konec kapitoly končil zajímavě, že jsem musela pokračovat prostě dál.

Jestliže máte rádi erotické romány, odehrávající se v hudebním prostředí. Pak věřím, že Hrátky v zákulisí by se vám mohlo líbit. Dalším plusem je, že Brian je naprosto neodolatelný a dokázal si mě hned podmanit, i když to první setkání s ním, stálo fakt za to. Knihu si můžete pořídit na stránkách Megaknih.


Ze zahraničních obálek mě nejvíce zaujala tato anglická obálka. Převážně ostatní obálky byly červené a tato jediná měla jinou barvu, která mě na první pohled upoutala.

★★★★☆

 

4 komentáře:

  1. kniha je podle mě skvělým tipem na dárek pro kamarádku, ale pro mě to není :)

    OdpovědětVymazat
  2. Česká obálka je hezčí, ale příběh mě nezaujal :)

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.