Knižní čas - září 2023

 Zdravím čtenáři,
za září je to takový mišmaš, jak dětské knihy, tak mangy i obyčejné knihy pro mě. Abych byla upřímná, tak jsem se dost i trefila s výběrem knih, jelikož mě převážně bavily. Navíc jsem dočetla další knižní sérii, což jsem ráda, že to zase ubývá, jelikož rozečtených sérií mám hodně.
Četli jste některé z nich? 




Nejlepší kniha
Vyslání - Victor Dixen
Měla jsem dost velká očekávání u této knihy, která nakonec byla mnohonásobně překonána. Reality show ve vesmíru s temným tajemstvím? Jo, tak to je moje a doufám, že vyjde u nás pokračování, protože tohle za to opravdu stojí.






Nejméně oblíbená kniha
Nemohu říci, že by se mi nějaká kniha nelíbila, všechny byly moc fajn.



Největší překvapení
O Veverčákovi, který se bál - Katie O'Donoghue
Čekala jsem cokoli, ale ne, že se kniha bude až tak zabývat strachem a vysvětlovat nejmenším čtenářům. Dokonce i radit, jak se s ním vypořádat. Velmi mile mě to překvapilo a hlavně nadchlo.






Nejlepší manga
Chaotická vřava - Koyoharu Gotoge
Souboje mezi démony a lovci démonů se dostalo do finále a já se od toho nemohla odtrhnout. Musím vyzdvihnout, že zatím pokaždé byla ukázána minulost démonů, a to se mi na tom velmi líbí, jelikož se s nimi seznámím i jinak a pochopím tak jejich činy. Tahle manga série za to fakt stojí.





Nejhorší manga
V září sem žádná nepatří, ale v říjnu tu jedna rozhodně bude.
 
 
 
Nejhezčí obálka
Vyslání - Victor Dixen
Ze všech obálek mi přijde nejhezčí, a hlavně je na první pohled znát, že se to bude týkat sci-fi a vesmíru.







Poslední rozečtená kniha
Geraldova hra - Stephen King
S touhle knihou se poslední dobou nějak morduju. Chvíli mě baví a čte se dobře. A pak nastane takový útlum a já se horko těžko prokousávám. Nechci ji vzdávat, ty světlé chvilky jsou hodně dobré, a navíc už jsem pomalu za půlkou.

11 komentářů:

  1. Ani o jedné knize jsem neslyšela :-) Já si zakoupila novou Hoover a Sparske :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za opäť skvelé tipy na knižky. :) Vždy u teba načerpám inšpiráciu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Geraldova hra se mi moc líbila. Hlavně vyvrcholení je brutální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako jsem dost zvědavá, jak to s ní vůbec dopadne

      Vymazat
  4. nečetla jsem ani jednu, ale knihy O Veverčákovi se mi líbí :) přemýšlím, že ji koupím synovi na Vánoce :)

    jsem zvědavá, jak nakonec budeš hodnotit toho Kinga :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu krásná, plná ilustrací a s hezkým naučným příběhem. 😊

      Až dočtu recenzní knížky, tak se zase do něj pustím. 🙈

      Vymazat
  5. Nečetla jsem nic z toho. Já osobně byla ráda, že jsme v září přečetla dvě knihy.. :-O

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem četla jen Veverčáka, ale rozhodně jsou to zajímavé tipy na knihy. ;-)

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.