Můra noční, předvánoční


Originální název: Nightmare before Christmas
Autor: Tim Burton
Rok vydání celosvětově: 1993
Nakladatelství: Argo 
Žánr: Poezie
Počet stran: 48 stran
Obsah:
Seznamte se s Jackem Skelingtonem, pánem Halloweenska! Po více než dvaceti letech od prvního vydání vychází také u nás legendární Můra noční, předvánoční kultovního režiséra Tima Burtona. Bizarní královstvíčko, kterému Jack vládne, se každoročně stará o „hladký“ chod Halloweenu. Ale co dělat, když jedinečný večer skončí? Když Jack objeví Vánoční město, dostane fantastický nápad, jak zahnat nudu: letos ušetří Santovi práci. Ale může vzejít něco dobrého z toho, když si slavný červený oblek natáhne kostlivý hubeňour? To se dočtete v Můře noční, předvánoční.

~~~

 Velmi krátká kniha, která se zvládne přečíst jen za pár minut. Ovšem zbylé minuty se vám budou lišit dle toho, jak vás zaujmou ilustrace, které jsou velmi povedené, a nelze se jimi nepokochat. A díky tomu, se to z pár minut změní hned na delší čas.

K můře jsem se dostala už dávno, ale to se týkalo filmu, který mne tedy moc nechytil a brzy jsem jej vypnula. To ovšem o knize nemohu říci, že bych ji ihned odložila. To opravdu ne. Ty verše jsou naprosto krásné a sem tam i roztomilé. Třeba tenhle se mi dosti líbil, že jsem se s vámi musela i podělit.
Duch strašlivě, ač slabě štěkajícího psíčka
s čumáčkem, jenž ve tmě svítil jako svíčka.
 A tím se dostáváme k další věci. Nulík, což je psík, se mi velmi líbil. Jen ta podoba, jak je nakreslený, opravdu pěkný. Popravdě když se to týkalo ilustrací, nejvíce jsem se zaměřila na Nulíka.


Takže pokud si chcete zpříjemnit Vánoce krátkou knihou, která by vám nezabrala mnoho času, doporučuji si přečíst Můru noční, předvánoční. Jistě vám vykouzlí na vašem obličeji úsměv.

No, a jako naposled vám musím ukázat i obálku z ciziny. Tentokrát to byl těžší výběr, jelikož většina obálek je dosti stejných a já chtěla najít tu, která by se od nich lišila. Což se mi nakonec povedlo a tato mne velice zaujala. A tato konkrétně pochází ze Španělska.




Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.