Pupíky 1-7


Originální název:  Les Nombrils 1-7
Autor:  Maryse Dubuc, Marc Delaf
Rok vydání celosvětově: 2016
Nakladatelství: CooBoo
Díly: 7
Žánr: Komiks
Počet stran: 360 stran
Obsah:
Pupíky pohromadě!

Jeden z nejprodávanějších francouzských komiksů posledních let a překvapení evropského trhu s komiksy vůbec líčí s nadsázkou příhody tří kamarádek. Jedna z nich je bezmála jako princezna z pohádky s dobrým srdcem a nezištnou, nezáludnou povahou, zatímco druhé dvě se chovají někdy jako ty nejpodlejší čaroděj
nice. Přečtěte si všech sedm sešitů v jedné knize!

~~~

Narazila jsem na ně náhodou a od názvu a obsahu jsem toho moc nečekala. Přece jen mě název trochu odrazoval a představovala jsem si pod tím opravdu čtení pro děti. Jaké bylo ale potom mé překvapení, když jsem se pustila do čtení. 

Ze všeho nejvíce mi bylo líto Karin, že má tak hrozné kamarádky. Nesnášela jsem je, ale co jsem postupovala v sešitech, oblíbila jsem si. Dokázala jsem postupně pochopit, proč si je zrovna Katrin oblíbila, přece jen nejsou tak špatné. Jen u zrzavé Jenny si nejde ani nezoufat nad tím, jak v hlavě pomalu nic nemá, než je krásný vzhled, dobrá reputace a vynikající kluk. A hnědovlasá Vicky, která má stejné priority, ale jako bonus má i mozek.

Další, co se mi na tom líbí, je, jak se postupně mění. Pomalu dospívají a zažívají různé příhody, které převážně způsobuje dvojice Jenny a Vicky. Když se porovná první a poslední díl, jsou všechny tak rozdílné. Každá našla něco a také i něco ztratila. Nemůže být všechno skvělé, ne?

A dávám sem menší ukázku, která mě zaujala. Je anglicky, jelikož jsem si je četla v angličtině a tedy netuším, jak je to přeložené do češtiny

"An old friend once told me you have to tell the people you love that you love them. Each day you see them might be your last chance." - Katrin

A co teprve některé poslední stránky? Někdy to ukončení je prostě nečekané, že se musí ihned pokračovat na další, jen aby se vědělo, jak to dopadlo. Ale na konci je případně další nečekaná věc. Takže mohu zaručit, že sem tam vás to může překvapit.

Jen zpočátku asi bude dost těžké si navyknout na kresbu Katrin. Oproti ostatním mi přišla naprosto nepatřičná. Nebo taky i Murphy, ale u toho jsem si tedy rychleji zvykla.

A jako perličku máme otevřený konec. Takže si můžeme krásně domyslet, jak to mohlo skončit. Je hromada verzí a všechno je jen na dané osobě, co si vymyslí. Já jen tedy doufám, že to s holkami skončilo dobře.

 Obálku přidávat nebudu, jelikož co jsem našla, tak jsou všechny stejné.

★★★★☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.