Velká cukrářská soutěž



Originální název: Una gara all'ultimo dolce
Autor: Ignio Straffi
Rok vydání celosvětově: 2017
Nakladatelství: CooBoo
Série: Winx Girl Series, 2. díl
Žánr: Dětské, Fantasy
Počet stran: 64 stran
Obsah:
Bloom se připravuje na Velkou cukrářskou soutěž. Ráda by se nejen zúčastnila, ale i vyhrála, a tak hledá vhodnou členku do svého týmu. Ještě že zná víly pixie! Cara je ta nejlepší volba. Společně se pustí do pečení toho nejmagičtějšího zákusku a s vílami Winx se postaví temným čarodějkám, které se pokusí v soutěži podvádět. Podaří se Bloom vyhrát?

~~~

Další roztomilý příběh, kde opět v hlavní roli máme Winx. Tentokrát dostanou i pomoc pixie a z roztomilosti vznikne extra roztomilost.

Příběh se mi dost líbil, začalo to pěkně, mělo to pěkný děj. Podvádění čarodějek opravdu bylo povedené. Mile mě i překvapilo, protože jsem očekávala něco jiného, co by bylo takové směšné, ale to v knize vskutku nebylo.

Co mě ale pak zarazilo, bylo, že se víly pak mohly připojit do soutěže, když se nezúčastnily předchozích dnů. To mi tam opravdu nesedělo. Tak když už, tak by tam měly být od samého začátku. Vždyť tohle se teoreticky může brát za podvádění, ne?

Tak či tak to hodnotím průměrným hodnocením, kdy jednu hvězdičku trochu ubírám za konec, který mi moc neseděl.

★★★☆☆


Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.