Milostné komplikace


Autor: Karolína Becková
Nakladatelství: Vašut
Žánr: Romantické, Román
Počet stran: 320 stran
Obsah:
Inkoust na maturitním vysvědčení ještě ani nestihl oschnout a Johana i Sára, oficiálně čerstvě dospělé, vyrážejí do světa! Úspěšně složené zkoušky dospělosti o dospělosti nevypovídají ani to nejmenší. A obě dívky zjistí, že cesta k tomu, aby se staly těmi ženami, kterými chtějí být, je ještě dlouhá. A že pro to, aby byla taková cesta úspěšná, je dobré mít po svém boku průvodce…
1 kniha – 2 příběhy (Miluj mě v Benátkách, Možnost volby)

~~~

Zprvu jsem si říkala, že se bude jednat o dva naprosto jiné příběhy a nebudou ničím společné, jenže jsem byla velmi překvapená, že naopak byly společné v tom, že se v obou příbězích vyskytly spolu hl. hrdinky. Tím se mi ještě zvýšila zvědavost na druhý příběh. Opravdu mě zajímalo, jak to autorka vymyslí.

Nakonec mě u druhého příběhu příjemně překvapila, i přesto, že se tam něco málo opakovalo z Miluj mě v Benátkách. Naštěstí to bylo popsáno jinak a k tomu to bylo z pohledy Sáry, takže rozdíly se v tom našly. Navíc další dění, kde se obě hrdinky objevily v prvním příběhu, ve druhém už se ani nenacházelo.

Miluj mě v Benátkách mě vůbec nebavilo. Johana mi přišla jako naprosto blbá holka, která neumí být opatrná, a je hrozně důvěřivá. A při čtení jsem dost vyrůstala z kůže. Opravdu, ta holka může být ráda, že narazila na tak milé lidi. A jako další věc, co mi na příběhu vadila, byl věkový rozdíl. Vůbec mi to tam nesedělo a byla bych radši za kratší rozdíl.

"No řekni, že je to bláznivý nápad, vždyť se... skoro... neznáme..."

Možnost volby mě bavila. Přišla mi docela průměrná, ale stále musím poukázat na menší naivitu Sáry, i přesto, že se sem tam zableskla naděje, že není oproti tak Johaně blbá. Bylo to opravdu velké plus při čtení. Sářin zážitek mi přišel o dost zajímavější a dobře se četl. Jsem nakonec ráda, že se rozhodla tak, jak jsem si to v duchu přála.

Autorčin styl byl pěkný a dobře se četl. Kapitoly nebyly nijak extra dlouhé a Miluj mě v Benátkách je přibližně do poloviny knihy. Ovšem, co mi nejvíce rušilo při čtení, byly občasné chyby. Neřeknu, sem tam se chyba v textu vyskytne, ale povětšinou je to drobná a člověk ji snadno přehlédne. Jenže některé, které se tady vyskytly, bohužel nešly přehlídnout a rušily mě.

Když celou knihu shrnu, abych jí mohla udělat jednotné hodnocení, vychází mi to na 2*. První příběh jej docela stahuje a nepřijde mi, že bych jí dala 3*, i přestože Možnost volba je docela drobná. Celkově je to vhodné čtení na oddechovou četbu, pokud se nebudete zamýšlet nad hrdinčiným chováním.

★★☆☆☆



Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.