Neohlížej se


Originální název: Don't Look Back
Autor: Jennifer L. Armentrout
Rok vydání celosvětově: 2014
Nakladatelství: Baronet
Žánr: Román, Thriller
Počet stran: 344 stran

Obsah:
Samantu sice naleznou, na nic si však nepamatuje. Neví, kdo je, ani co se té osudné noci událo. Zatímco se snaží pospojovat úlomky své minulosti dohromady, uvědomuje si, že o takový život, jaký dřív vedla, nestojí. Stará Sam byla totiž docela potvora a je zřejmé, že s Cassie ji pojilo spíš nepřátelství. Samanta si je docela jistá, že ztráta paměti je pro ni jako výhra v loterii. Dostala druhou šanci, aby mohla být lepší dcerou, sestrou a přítelkyní. Bláznivě se zamiluje do Carsona Ortize, kluka, kterému na ní vždy záleželo a k němuž se minulá Sam nechovala moc hezky. (zkráceno)

~~~

Chvíli mi trvalo, než jsem ji přečetla. Nedokázala jsem se do knihy dostat a ani pořádně začíst. Něco mi v tom bránilo, a tak mi stránky utíkaly velice pomalu. Ani po přečtení mi nezůstali žádné pocity, jen že jsem to přečetla a co teď. Ani jsem nad tím extra nezamýšlela.

Nápad je to zajímavý, po celou dobu jsem měla na mysli jednu osobu, kdo by to mohl býti. Nakonec jsem měla podezřelý dvě osoby a překvapivě jsem se i trefila. Byla to jen taková moje intuice, aniž bych se zaměřovala na vodítka, která nám dávala autorka.


"A tejden předtím jsi nějaký holce nabídla salát a navrhla jí, aby ho snědla místo pizzy."

Nedá se říci, že lze od knihy hodně očekávat, je to spíše průměrný příběh. Ani mi nepřišlo, že hlavní byla snaha zjistit, co se té události stalo. Spíše mi to připadalo, že je to více zaměřené na její život po amnézii a tedy poznáváme postavy a hlavně to, jak se postupně hrdinka změnila.

Žádná z postav mě nezaujala. Byly takové prázdné bez pořádného charakteru, i když některé jej teda měly, ale ty se tam zrovna moc neobjevovaly. A když už, tak jsem je stejně neměla ráda, takže to je vcelku k ničemu. Ale za to, že jsem je neměla ráda, byly dobře napsané.



Tato obálka je anglická verze a mohu říci, že mne zaujala hned na první pohled, a tak se s vámi musím o ni podělit. Byla tam ještě jedna, která se mi také líbila, ale tato ji nakonec překonala.

★★★☆☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.