Posedlost vzácné dámy


Autor: Inna Rottová
Nakladatelství: Moba
Žánr: Detektivní
Počet stran: 224 stran
Obsah:
Sedmdesátiletý obuvník Mayer pocházející z Čech emigroval před lety do Švýcarska. Jeho žena se nyní nevrátila domů z Prahy. Mayer požádá o pomoc při pátrání novináře Pacovského a mladou houslistku Sabinu Hronovou. Ti při pátrání zjistí, že vše souvisí se zločiny a podvody páchané před 25 lety.

~~~

Zvolila jsem si ji v rámci čtenářské výzvy, kterou místy plním. Řeknu vám, že mne trochu překvapilo, že opravdu existuje kniha s mým jménem. Zrovna tomu nikdy nedávám moc šancí, ale poslední dobou se už rozšiřuje.


Kniha mě vůbec nebavila a ani jsem pořádně nevěděla, co čtu. Ano, žánr tvrdí, že je to detektivka, ale obsah textu mi pro to moc neseděl. Sem tam nějaké to pátrání, které se hlavně týkalo pokládání otázek a nic víc. Sem tam použití nějaké té intuice a voilà konec knihy. Na vyřešení případu ani nebylo potřeba zásahů, abych pravdu řekla.

Hrdiny jsem si neoblíbila. Přišli mi docela nudní. Nic zajímavého jsem na nich nenašla, prostě takoví nemastní a neslaní, kteří se mi vůbec nehodili na detektivy. Prostě jen jako kdyby si našli nový koníček, který si jen tak pro zábavu vyřeší.

Byl přesvědčený, že každý mluví anglicky. Jenže, když mluvil anglicky, skoro nikdo mu nerozuměl.

Stále jsem od příběhu čekala něco víc, že se stane něco ohromné, co prostě čekat nebudu a vznikne z toho pořádná zápletka. Mýlila jsem se, nic takového se nestalo, jediné, co se objevilo, byl konec, který to všechno shrnul, co se událo a podal výsledek "pátrání".

Pokud možno tuto knihu nemusíte číst, tak ji nečtete, najdou se rozhodně o dost zajímavější detektivky, které člověka pohltí, a které budou mít zajímavý děj a ještě lepší postavy než ty, které se vyskytovaly v této knize. A to jsem si říkala, že si dám i další příběhy, kde se vyskytuje Sabina. No, první díl mě od toho skvěle odradil.


Povedlo se mi najít jinou verzi obálky, která mi přijde i o dost hezčí, než ta stará. Ovšem obálka mi nesedí k obsahu knihy. Popravdě, ani jedna z nich mi nesedí, ale tak tady to máte na pokochání.

★☆☆☆☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.