Knižní čas - Červenec 2018

Jako každý měsíc, i když to teprve začalo v červnu, se objevil Knižní čas. K dnešnímu dni však doporučuji, abyste si při tom popíjeli něco studeného, jelikož je opravdu teplo. Snad u vás takové vedro jako u mne není. No, měla bych se vrhnout na pár vět ohledně mých přečtených knih za tento měsíc. 

Původně jsem si myslela, že jsem přečetla o něco méně knih než v červnu. Jak jsem ale byla překvapená, že je to naprosto stejný počet. Zahřálo mne to i u srdíčka, jak se mi to pěkně daří číst. Tento měsí mi tu nepřevládají žádné a pořádné romantické knihy. Pár jich se jich ovšem najde, ale spíše jsem četla všehochuť. Což asi jde i vidět z náhledu knih, které jsem přečetla.

Ohledně tohoto měsíce si nemohu ani stěžovat, že jsem si vybrala knihy, které by mě nebavily, protože takových bylo opravdu minimum. A když už, tak si převážně pamatuji ty, které mě hodně a ještě jednou hodně bavily. Třeba taková Enderova hra, Dánská dívka či Holčička od Kinga. 

A už vás nebudu rušit mým všeobecným povídáním o červenci. Níže se můžete podívat na to nej.


 




Nejlepší kniha
David Ebershoff - Dánská dívka
Už jen od prvních vět obsahu mě natolik zaujala, že jsem si ji musela co nejdříve přečíst. A nezklamala, velmi mě bavila, jen jsem se bohužel nedokázala začíst do autorova stylu.





Nejméně oblíbená kniha
Abbi Glines - Nevinná navždy
I když tady jsem se rozhodovala mezi třemi knihami, které se mi moc nelíbily a nebavily. Nakonec jsem zvolila tuto. Opravdu mne nebavila a třetí díl byl pro mne i zklamáním, jelikož jsem po druhém dílu očekávala něco ještě lepšího.




Největší překvapení
Orson Scott Card - Enderova hra
Jen po přečtení anotace jsem čekala, že mě vůbec nebude bavit a já se budu muset nutit k dalším stránkám. To se nakonec nestalo a byla jsem velice překvapená, že mě tak moc chytila, až jsem ji jedním dechem přečetla za den.




Nejlepší hrdinka
Stephen King - Holčička, která měla ráda Toma Gordona
Rozhodně si malá Trisha, nebo-li Patricia, zaslouží ocenění měsíce za nejlepší hrdinku. Co všechno prožila a musela dělat. Opravdu je na svůj nízký věk velice šikovná. Tímto jí skládám čest.





Nejlepší hrdina
Orson Scott Card - Enderova hra
Enderova hra získává další ocenění. Popravdě, žádného pořádného hrdinu jsem neměla a jediný, který se vyskytl byl Ender. To co všechno dělal a jeho vysoká inteligence a tatktika. Opravdu si to jedině on zaslouží.




Nejlepší pár
Jennifer L. Armentrout - Neohlížej se
Jelikož tento měsíc jsem neměla moc romantické knihy a když už, tak mne teda velmi nechytili, bylo těžké vybrat jen jeden pár. Nakonec jsem zvolila Samanthu s Carsonem, kteří si přece jen pořádně pomáhali a měli často společné scény. 

Nejlepší obálka
Neil Edwards - Návrat domů
Ačkoli mne tento díl teda moc nebavil a měla jsem co dělat, abych jej dočetla, musím uznat, že má naprosto pěknou obálku, na kterou bych se mohla stále dívat. Vezmu-li v potaz jen červencové obálky.



 
Poslední rozečtená kniha
Neil Gaiman - Američtí bohové
Vybírám tuto, protože jsem ji rozečetla dříve než Willa Graysona. Zatím k Americkým bohům nic nemohu říci, jelikož jsem na začátku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.