Knižní čas - Srpen 2018

Milí čtenáři,
měsíc parna uplynul a nás teď čeká podzimní počasí, ve kterém se objeví ještě pěkné teploty, ale i ne tak hezké počasí. Postupně pak můžeme obdivovat krásu přírody.

V rámci již pravidelného datumu, přidávám knižní čas. V srpnu jsem si udělala čas celkem na pět knih. Oproti předchozím článkům je to podstatně menší číslo. To je ovšem způsobeno četbou dvou bichlí, či-li "Hry o trůny" a "Střet králů". Málem se mi povedlo Střet králů zařadit i sem, ale to je velké málem. A jak jste na tom s počtem knih byli vy?






Nejlepší kniha
George R. R. Martin - Hra o trůny
Co k tomu dodat více, než jsem napsala do recenze? Je to naprosto boží kniha a rozhodně si toto označení pro srpen zaslouží. Tolik postav, dějů a intriky, naprosto skvělé.





Nejméně oblíbená kniha
Neil Gaiman - Američtí bohové
Četla jsem ji v tomto období a zároveň ji i odložila na dobu neurčitou. Nedokázala jsem si zvyknout na autorův styl a Středa mi nesednul. Skončila jsem, když šli na kolotoč a pak letěli zvířátky na schůzku. Nic pro mě.




Největší překvapení
Tento měsíc jsem nezažila žádnou knihu, která by mě dokázala překvapit na to, abych ji sem mohla zařadit.


Nejlepší hrdinka
George R. R. Martin - Hra o trůny
Tohle bylo těžké rozhodování. Hned mi na mysl vystanuly dvě hrdinky, které si toho hodně prošly. Nakonec volím Aryu, ta to měla o něco těžší než Daenerys.





Nejlepší hrdina
Jim Davis - Garfield u koryta
Pro mne hrdinou je Jon. Co všechno musí snést od Garfielda, který je velmi upřímný. Navíc jeho snaha o socializaci, která se mu nedaří. To je hrdina, že to zvládá.





Nejlepší pár
Jim Davis - Garfield u koryta
Zde je to lehké a berte to s nadhledem. Rozhodně nejlepším párem je Garfield a Vánoce. Ostatně několik stripů se čistě věnuje tomuto párečku.





Nejlepší obálka
J. Lynn - Jako led
Ačkoli mne kniha nebavila a ani pár se mi nelíbil, musím knize uznat, že má naprosto pěknou obálku. A jde snadno poznat, čeho se kniha bude týkat.




 
Poslední rozečtená kniha
Maxim E. Matkin - Půlnoční deník
Budu-li brát ohled na to, co jsem rozečetla dříve, byl by to Střet králů, ale jelikož jsem jej dočetla hned 1. září. Nakonec jsem se rozhodla pro tuto, protože v danou dobu ještě přečtená nebyla.

2 komentáře:

  1. Také jsem přečetla 5 knih :)) ani jednu ze zmíněných jsem nečetla, ale ráda bych se někdy pustila do Will Grayson, Will Grayson.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš ráda Johna Greena, tak věřím, že se ti bude velmi líbit. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.