Chci si přečíst #04

Série: Zaklínač
Díly: Krev elfů, Čas opovržení, Křest ohněm, Věž vlašťovky, Paní jezera
Autor: Andrzej Sapkowski
Nakladatelství: Leonardo
Žánr: Fantasy, Dobrodružné, Román
Počet stran: 336 stan (průměr)
Obsah: Geralt, Ciri, Yennefer, Triss Ranuncul, Yarpen Zigrin a další známí a oblíbení hrdinové ze Sapkowského povídek poprvé na stránkách románu, v němž se odehrává boj o osud světa.




O - přečteno

7 komentářů:

  1. Já zatím stihla jen první díl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak se ti líbil? :)

      Vymazat
    2. tak napůl... obsahově dobrý, ale trošku jsem se nudila...

      Vymazat
  2. Zaklínače jsem jednu dobu četla, díky za připomenutí, že jsem si ho chtěla zopáknout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec za co. :D Se ti takto zvětší plány do budoucna. :D

      Vymazat
  3. Ja sa na Zaklínača len chystám, ale dúfam, že ak nie tento, tak na budúci rok sa k nemu dostanem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jej zkus. Co, jsem zatím přečetla, tak to bylo skvělé. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.