Knižní čas - Září 2018

Zdravím čtenáři,
za měsíc září jsem dokázala přečíst celkově 12 knih. Velkou převahu mi tam vytváří žánr Young Adult, od kterého jsem přečetla 5 knih. Důvod je jednoduchý, chci mít pár knih načtených na Humbookfest. Což mi celkově vytváří už 7 knih, sérii Naslouchače do Young Adult neřadím.

Též za září jsem si splnila další tři témata z čtenářské výzvy. A to je kniha od slovenského autora, kniha o jídle a kniha, která obdržela cenu Magnesia litera. Jedná se tedy o Půlnoční deník, Útok na pekárnu a Hastrmana. Teď mi zbývají jen poslední tři témata a do těch se pustím až po přečtení knihy ve čtenářském klubu. Kdo se chce zapojit, právě se čte Gottland.

Zde vám přináším menší náhled do všech přečtených knih a pod nimi mé nej + rozečtená kniha.







Nejlepší kniha
Naslouchač - Petra Stehlíková
Ačkoli Střet králů se mi líbil. Naslouchač vede o malou trošku.Svět v jejím podáním mě velmi bavil, takže si říkám, že by byla škoda, aby Naslouchač nebyl mou nejlepší knihou za září.





Nejméně oblíbená kniha
Černé znamení - Sebastien de Castell
Ačkoli mě Divotvůrce velmi bavil, Černé znamení mě velmi zklamalo, protože jsem očekávala něco jiného a dostala jsem úplný opak od mého očekávání.





Největší překvapení
Naslouchač - Petra Stehlíková
Nečekala jsem, že zrovna téhle knize dám pět hvězdiček. A byla jsem velice překvapená, že mě Naslouchač natolik chytil, že jsem ihned musela pokračovat ve čtení Fajy.





Nejlepší hrdinka
Černé znamení - Sebastien de Castell
Seneira to v životě vůbec neměla jednoduché. Vše se jí začlo hroutit, ale ona to i přesto nevzdala a bojovala dál, aby se vše zlepšilo.





Nejlepší hrdina
Útok na pekárnu - Haruki Murakami
Popravdě ani přesně nevím, proč zrovna vybírám hlavního hrdinu z Útoku na pekárnu. Možná proto, že si musel projít hladem a ještě být kvůli tomu zlodějem.





Nejlepší pár
Sníh nebo popel - Sara Raasch
Ze všech těch knih, co jsem četla, mi přijde že jako nejlepší pár mohu vzít ze Sněhu nebo popelu. Přece jen Theronovo chování k Meiře bylo moc pěkné.





Nejlepší obálka
Mráz nebo noc - Sara Raasch
Tady jsem velmi dlouho přemýšlela ještě nad Naslouchačem. Obě obálky vypadají naprosto krásně. Nakonec dávám Mráz nebo noc jelikož vypadá kouzelněji.




 
Poslední rozečtená kniha
Bouře mečů - George R. R. Martin
Vím, že už ji mám dlouho rozečtenou a teď jsem s ní měla menší pauzu. Ale už jsem ji opět začala číst.

4 komentáře:

  1. Tak z tebou přečtených knížek jsem četla jen Naslouchače a bylo to fakt úžasné <3
    Jinak za tento styl článku tě obdivuju, tohle bych nedokázala vytvořit. Mám vždycky jen skvělé/dobré/dalo se/na nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji brzy přečíst i Faju. Ta je taky boží. :3
      Tak ono je to někdy dost těžké vytvořit. Často se mi stává, že by se mi tam jedna kniha mnohokrát opakovala, tak pak musím pokaždé přemýšlet, zda tam opravdu má být nebo ne. :D

      Vymazat
  2. dvanact knihy dam tak za dva mesice :-O cetla jsem akorat Naslouchace a Faju a ty jsou skvele...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, už se těším, až se vydá další díl. :3
      Tak pro mne to bylo lehké, v září jsem ještě měla volno. Takže od října na tom už budu hůře. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.