Knižní Čas - Říjen 2018

Zdravím čtenáři,
za tento měsíc jsem přečetla celkem osm knih. Z toho poslední dvě jsem stihla přečíst v poslední zářijový den, takže by to nakonec vypadalo jen na pět knih. Jsem trochu překvapená, nějak jsem jich očekávala trošku více. Ale když na to tak koukám, tak se přestávám divit. Přece jen mi nejvíce času zabrala kniha O trůn a lásku.

Z toho mám přečtené čtyři knihy, které moc času nezaberou. Což je jedna s malým počtem stránek, dva komiksy a jedna manga. Zbylé mají již přes 200 stran, ale za to byly víceméně  pěkné.







Nejlepší kniha
Zlodějka knih - Markus Zusak
Na tuhle knihu asi jen tak nezapomenu. Ten konec mě naprosto zničil, roztrhal vedví a pak slepil zpátky. A to musíte vzít v potaz, že mě jen tak knihy nedostanou. Takže Zlodějka si opravdu zaslouží toto označení.




Nejméně oblíbená kniha
Víš, že tě miluju? - Estelle Maskame
Řadím ji sem hlavně proto, že se mi poslední čtvrtina knihy opravdu nelíbila a měla jsem co dělat, abych ji přečetla. Jsem ráda, že ji nakonec mám za sebou.





Největší překvapení
Gottland - Mariusz Szczygiel
Čekala jsem, že mě kniha bavit nebude. Anotace mě vůbec nezaujala, ale jelikož to bylo v rámci čtenářského kroužku, tak jsem se přemohla a ono mě to bavilo. Určité mínusy se našly, ale kniha byla velice čtivá.




Nejlepší hrdinka
Zlodějka knih - Markus Zusak
Rozhodně to pro mě byla Liesel, co všechno prožila a zvládla. A k tomu ten konec, zaslouží si být zde zmíněna. Opravdu to byla skvělá postava v knize.





Nejlepší hrdina
Stahují se mračna - Masashi Kishimoto
Co tak koukám, nemám tu moc na výběr. Zprvu mě napadl Deadpool, ale to je antihrdina, takže místo něj sem dávám Naruta. Přece jen, dá se říci, že Naruto začíná být hrdinou od prvních dílů a dál to tak už jen pokračuje.




Nejlepší pár
O trůn a lásku - Jiří Pernes
Pár, který existoval a žil. Jeden z důvodů, proč zrovna jsem je zvolila. Navíc oba se velmi snažili, ačkoli to neměli vůbec lehké. Ale zvládli to.





Nejlepší obálka
Zlodějka knih - Markus Zusak
Opět jsem tu s touto knihou. Ještě jsem přemýšlela nad Víš, že tě miluju? Ale Zlodějka knih má přece jen hezčí obálku, na kterou se dobře kouká.





Poslední rozečtená kniha
Vyhnání Gerty Schnirch - Kateřina Tučková
Trošku mi dělá problémy se do ní začíst. Zatím jsem ještě nezjistila, čím to je, ale snad to brzy zmizí. Chybí mi u ní typické označení přímé řeči, ale naštěstí jsem na druhou verzi označení zvyklá od Malých žen.

12 komentářů:

  1. Na Zlodejku kníh sa chystám už pár rokov, aj keď viem, že to bude veľmi ťažké, pretože takéto témy ma vždy dostanú, tak sa na tú knihu teším. Dúfam,že sa k nej dostanem do konca budúceho roka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě za to stojí. Mně dala dost zabrat, ale byla naprosto skvělá. :)

      Vymazat
  2. Zlodějku knih mám už nějakou dobu rozečtenou, tak snad ji brzy dočtu, ale docela mi dělá problém styl psaní :D U Gerty mi taky vadilo to označení přímé řeči...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi taky zprvu trvalo, ale sem tam mě vypravěčka rozčílila. :D Je to hrozný nezvyk, jsem zvyklá že pomlčky mám jen u poznámek.

      Vymazat
  3. Já přečetla za říjen devět knih, ale z těch, co ty jsem nečetla žádnou, ale Zlodějku si přečíst chci. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pěkný počet knih. :) Určitě ji zkus, je skvělá. :)

      Vymazat
  4. Tak tady jsem nečetla žádnou, i když mám v plánu o DIMILY a nad Zlodějkou jsem už taky přemýšlela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě obě vyzkoušej. DIMILY by se ti popřípadě mohlo líbit. Celkově zrovna tato série má dva tábory, kdy se líbí a nelíbí. :)

      Vymazat
  5. Zlodějku knih se chystám číst, až bude čas a Víš, že tě miluji - mám také na seznamu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je zkus. Hlavně Zlodějku, ta byla skvělá a vřele ji doporučuji, jestli se ti líbí tématika 2. světové války. :)

      Vymazat
  6. Zlodejku knih mam na seznamu snad minimalne dva roky a porad nebylo kdy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se k ní brzy dostaneš. :D Ačkoli to vidím i u svého seznamu knih, že se k nim jaksi nemohu dostat. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.