Enthuiny divácké zážitky - Leden 2019

Zdravím čtenáři,
ten leden tak nehorázně rychle utíká. Vždy jsem to měla naopak, že leden se přímo ploužil k únoru. No, teď se zkouškovým ani nemám čas se nudit. A to se divím, že se mi podařilo vidět tolik filmů. I když k tomu hlavně pomohlo, že jsem dvakrát viděla dva filmy ve stejný den.

Celkově mohu říci, že s těmito filmy nejsem moc spokojená. Mohlo to být lepší, bohužel jsem neměla šťastnou ruku a tak se mi podařilo vidět pár podprůměrných. A k tomu jsem si po večerech zopakovala tři díly s Harrym Potterem a momentálně poslední dva vydané filmy o X-Menech. Takže to byl pěkně záživný měsíc, který mě přiměl k tomu, že si musím zopakovat i knižní sérii Harryho Pottera.



 
Instalatér z Tuchlovic
Narazila jsem na to v televizi a mohu říci, že to bylo divné. Rozhodně nic pro mě. Když nad tím tak přemýšlím, ani nemohu říci, že by se ve filmu vyskytoval děj. Sem tam se tedy objevil a trošku to popohnal kupředu. Ale fakt, tohle bylo dost divné.

★☆☆☆☆







 
Návrh
Taková pěkná komedie, kdy dva lidé, co se nemusí, se dohodnou na věci, kterou musí společně provést. A jakožto většinou už předem víme, jak to skončí. Údajně jsem to již viděla, ale tedy nic jsem si z toho nepamatovala, tak jsem se na to podívala. Mohu říct, že to byla taková pohodová komedie s očekávatelným koncem. Skvělá na odreagování a nepřemýšlení.

★★★☆☆




 
Doktor Martin: Záhada v Beskydech
Dá se říci, že se jedná o takový průměrný film, který nenadchne a ani nezarmoutí. Spíše se jedná o takový, co stačí na jedno zhlédnutí a stejně si pak z toho člověk nic nepamatuje. Mohu říci, že hlavního viníka jsem odhadla. A popravdě, ani by nevadilo, kdybyste se na to nepodívali.

★★★☆☆






 
Miluji tě modře
Tady musím uznat, že plakát na film vypadá naprosto krásně. Kdo ví, co si pod tím člověk představí. Možná tak pořádný romantický film, na který bude radost pohledět. Jenže, mi to tak moc nepřišlo. Film tvrdí, že je dokonce romantickou komedií, což já bych vskutku neřekla. Vůbec jsem se nezasmála a spíše ani té romantiky tam moc nebylo. Pokud fakt považují posledních pár desítek minut filmu za romantické, tak to já asi žiju ve špatném století.

★★☆☆☆




 
Příšerky z vesmíru
První myšlenka, co mne napadne, je: ,,Proboha na co jsem se to zase koukla." Rozhodně je to pro dětského diváka, což já už jím dávno nejsem. Takže to dospělého člověka ani nezaujme a řekla bych, že kvůli dítěti to protrpí. Já filmy zhlédnu hned najednou, ale teda u tohohle jsem potřebovala pořádnou pauzu, než jsem to šla dokoukat.

★★☆☆☆





 
Úžasňákovi 2
Z trailerů jsem se obávala, že se mi to nebude líbit kvůli tomu dítěti, tolik schopností. A hle, sedělo to tam. Skvěle to tam zakomponovali, že mi to ani nevadilo. Navíc jsem s jeho pokračováním spokojená. Ačkoli jsem záporáka odhadla, vůbec mi to nevadilo a vlastně jsem jej i pochopila, proč se dotyčný člověk tak choval. Další plus je, že se seznámíme i s dalšími osobami. Doporučuji, má očekávání byla splněna.

★★★★☆




 
Hotel Transylvánie 3: Příšeriózní dovolená
Věděla jsem, že od toho nemám moc očekávat, a taky jsem neočekávala. Průměrný film, který se hodí na chvíle, kdy si chcete odpočinout a chcete něco animovaného. A tentokrát ten zelený sliz (nepamatuji si jeho jméno) mi přišel roztomilý. Ty scénky s ním byly hezké. Konec je víceméně očekávatelný a nepřišlo mi, že by zhoršil dojem z filmu.

★★★☆☆




 
Všechny cesty vedou do hrobu
Na film jsem viděla ukázku v televizi a poměrně mne zaujala. No, nakonec jsem se na to podívala a teda čekala jsem cokoli, jen ne tohle. Když to vezmu, byla to naprostá blbina, která mě ani nebavila. Jakožto zprvu jsem se na film soustředila, ale postupem děje jsem se soustředila na jiné věci a film víceméně ponechala v pozadí. Takže pokud jej vynecháte, o nic nepřijdete.

★☆☆☆☆




 
Ženy v běhu
Musím říci, že se jedná o docela příjemnou komedii, která člověka zcela pobaví. A jsem ráda, že jsem to viděla. Pobavila jsem se a i odpočinula si. Tento film je hlavně o tom, aby si člověk odpočinul a užil si sledování. Nemusíte u něj vůbec přemýšlet, takže po dlouhém dni bude dobrou volbou. Avšak konec je očekávatelný, ale to nijak nevadí.  

★★★☆☆

14 komentářů:

  1. Jsem nějak zaostalá - znám jen Návrh (a s mamkou ho milujeme <3 Měla bych se někdy kouknout na nějakou novinku, nejen na staré věci a seriály :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono někdy ty staré jsou lepší než nové. :D

      Vymazat
  2. Návrh je super komedie. Od Hotelu Transylvánie 3 jsem také moc nečekala, takže nakonec pohoda.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je dobré od toho nic nečekat a pak je to příjemné sledování filmu. :)

      Vymazat
  3. Z tvého výběru jsem viděla Návrh a na něj se vždycky ráda kouknu, je to taková příjemná komedie :D A druhý film, co jsem viděla, byl Hotel Transylvánie, sice jsem od něj také nic moc nečekala, ale byla jsem docela zklamaná. První díl jsem si zamilovala, dvojka se mi také docela líbila, ale trojka teda nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím souhlasit jednička byla naprosto povedená a pak to šlo s kvalitou níže. No, doufám, že už nebude mít další pokračování. Bohatě stačí tyto tři filmy a obávám se, že už by to ani nebylo ono.

      Vymazat
  4. Popravdě jsem slyšela jen o filmu Ženy v běhu, protože je to taky ten jediný, na který bych se možná i podívala. Jenže... já nejsem filmový typ. Včera jsem viděla Zlodějku knih (a bylo to tedy příjemné překvapení – toto téma mám ráda) a pochybuji, že v nejbližší době sáhnu po něčem jiném. To až tak za měsíc, až mě zase přepadne filmová nálada. Docela zírám, že jsi toho tolik viděla. :D Takový počet je nad mé síly. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Zlodějku knih bych se taky ráda podívala, ale stále na ni zapomínám. Jinak až dostaneš chuť na další film, klidně Ženy v běhu zkus, jsou opravdu pěkné. Jak jsem na ně byla v kině, tak naprosto celý sál byl vyprodaný a to je dost říct na tak malé město. :D
      Popravdě já si taky nepřijdu jako filmový člověk. Často mám výkyvy, kdy toho zvládnu tolik jako tenhle měsíc a jindy na filmy nemám vůbec chuť. :D Když jsem vytvářela tento článek, tak jsem taky nevěřila svým vlastním očím, že jsem toho tolik viděla. :D

      Vymazat
  5. Prisahám ty si pozrela za jeden mesiac toľko filmov, čo ja si pozriem za rok :D Vôbec nie som filmový typ a z tohto všetkého som videla len Návrh, ktorý zbožňujem a vždy keď ide v telke,tak si ho pozriem. Predsa neohrdnem Ryanom Reynoldsom!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že si budu muset přehodnotit to, že nejsem moc velký filmový divák. :D Popravdě, pro mne je to taky nečekané, menší výkyv bych řekla. :D Jakožto v tom filmu vypadá naprosto skvěle. :D

      Vymazat
  6. Návrh je klasika, takový obyčejný oddechový film pro chvíle nudy :-D

    OdpovědětVymazat
  7. No tedy, zkoukla jsi toho vážně hodně :) Já bych ráda viděla Návrh a možná i Miluji tě modře :) Ale te´d se především těším do kina na Psí domov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na ně podívej. Doufám, že Miluji tě modře se ti bude líbit více než mě. :)
      Na to jsem viděla ukázky a vypadá to dobře. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.