Knižní čas - Leden 2019

Zdravím čtenáři,
za tento měsíc jsem přečetla pouze tři knihy. Zbylé se týkají mang a jednoho komiksu. Popravdě očekávala jsem toho ještě méně, ale co jsem narazila na Ocelového alchymistu, tak jsem to musela přečíst všechno, co momentálně vyšlo.

Jsem opravdu ráda, že jsem se pustila do Ocelového alchymisty. Nevím, proč jsem jej nezkusila dříve, a to jsem viděla i seriál, ačkoli jen pár dílů. No, je mi naprosto jasné, že v této sérii musím pokračovat. No a co vy? Objevili jste též něco pěkného a zajímavého?


 
 



 
Nejlepší kniha
Ocelový alchymista 2 - Hiromu Arakawa
Původně jsem zde očekávala jinou knihu, ale tohle sem musím dát kvůli jednomu příběhu. Vždy mne tak dostane a já pokaždé nemám slov. A rozhodně vám nebudu vyzrazovat proč.





Nejméně oblíbená kniha
Víš, že tě potřebuju? - Estelle Maskame
Co mám s touto sérií zkušenost, tak začátek má docela dobrý. Jenže tady ani začátek nebyl dobrý a ihned to šlo z kopce. Z DIMILY je dvojka naprosto nejhorším dílem.






Největší překvapení
Hostina pro vrány - George R. R. Martin
Nebude to myšleno v dobrém, ale spíše negativním. Očekávala jsem, že mě kniha opět bude bavit a bude se dobře číst. Ale byla jsem zklamaná, protože s tímto dílem jsem se těžce prokousávala.






Nejlepší hrdinka
Tentokrát to bude bez knihy, jelikož jsem nenarazila na hrdinku, která by mi sem seděla.



Nejlepší hrdina
Ocelový alchymista - Hiromu Arakawa
Zde je naprosto jedno, o který díl se jedná. Dala jsem schválně první, protože je začátkem série. A v ní je nejlepší Edward Elric, když vezmu v potaz, čím si jako malý prošel. K tomu jeho cíl, přičemž pomáhá lidem. Zaslouží si to.




Nejlepší pár
Tak i tuto část vynechám, protože jinou romantickou knihu, než DIMILY jsem nečetla a hlavní dvojici fakt za nejlepší pár nepovažuji. Max. Edeninu mamku s přítelem, ale to by se tam museli více vyskytovat, abych se nad nimi mohla rozhodnout.




Nejlepší obálka
Hostina pro vrány - George R. R. Martin
Už jsem se zmiňovala, že ty nové obálky naprosto zbožňuju? Jsou tak krásné a než jsem se pustila do čtení, tak jsem se pokaždé jimi kochala.





Poslední rozečtená kniha
Růženky - Stephen King, Owen King
Do této knihy se také nedokážu začíst, ale co jsem teď v polovině, tak mi to přijde o něco zajímavější. Tak jsem zvědavá, jak se to ještě vyvrbí.

8 komentářů:

  1. DIMILY som chcela začať čítať, ale tá séria má takú vlnu hejtu, že normálne ma prešla chuť. Možno raz, ale veľmi o tom pochybujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli chceš, zkus to. :) Třrba tě to bude bavit, ale teda já osobně patřím do té skupiny, kterým se to vůbec nelíbí.

      Vymazat
  2. Chápu, proč máš občas problémy někam zařadit knížku, občas mám pocit, že bych nikam nezařadila ani jednu z těch 15+, co přečtu. A opět - zase jsem nečetla ani jednu knížku, co ty jo :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravdu díš, někdy je to opravdu těžké. Hlavně, když se ti ta kniha nelíbí. :) To nevadí, třeba příště se trefím s tím, že jsi je také četla. :D

      Vymazat
  3. Nový rok jsi nezačala vůbec špatně. :) Třeba oproti mě jsi na tom výborně. Já za leden nestihla přečíst téměř nic. :( Teď se to ale jistě zlepší.
    Přeju krásné únorové čtení. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně mi to zvýšila manga, přece jen, ta se přečte rychle. :)
      Děkuji, i tobě přeji. :)

      Vymazat
  4. K tomu "Víš, že tě potřebuju?", věř mi... třetí díl je ještě horší. Teda aspoň mě tak přišel. :/ Mě se první díl opravdu hodně líbil, druhý díl, tak trochu slabota, ale třetí... to už šlo fakt z kopce... :/

    OdpovědětVymazat
  5. Hru o trůny jsem už zabalila. Je to moc obsáhlý :-D

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.