Víš, že tě potřebuju?


Originální název: Did I Mention I Need You?
Autor: Estelle Maskame
Rok vydání celosvětově: 2015
Nakladatelství: Fragment
Série: DIMILY, 2. díl
Žánr: Romantické, Young Adult
Počet stran: 320 stran
Obsah:
Eden svého nevlastního bratra neviděla už skoro rok. Přestože svůj utajovaný vztah kvůli rodině ukončili, nemůže na Tylera stále zapomenout. Je sice šťastná se svým novým přítelem, jenže když od Tylera dostane zprávu, aby s ním strávila léto v New Yorku, je štěstím bez sebe. A tak spolu prožívají horké dny ve městě, které nikdy nespí, a staré touhy bublají pod povrchem. Jak dopadne jejich setkání? Odolají pokušení, nebo dají citům volný průběh?

~~~

Tak jsem se odhodlala k pokračování této veleznámé série. Přiměla jsem se k otevření eknihy ve čtečce a pustila se do čtení, které mi moc dlouho netrvalo. Od knihy jsem vůbec nic neočekávala, spíše jsem počítala s tím, že mě to moc nebude bavit stejně jako Víš, že tě miluju?.

Počítala jsem s tím, že ke knize zaujmu velmi negativní názor a tak se taky stalo. Recenzi píšu s menší časovou prodlevou, jelikož jsem nechtěla, aby byla velmi negativní. Zpočátku to nebylo moc špatné, dokud se neobjevil Tyler. To už se začalo zhoršovat a já někdy tu knihu radši odložila, abych nemusela dál číst. Třeba to když nevěděla a nedokázala najít rozdíl mezi fotbalem a baseballem. Je mi jasné, že takoví lidi jsou, ale já, která má ráda baseball jako sport, jsem to nezvládla a radši tu knihu odložila.

Celou dobu mě hlavně rozčilovala Eden, která řešila stále to samé. On anebo on? Nebudu vám říkat více, bych vám to ještě vyzradila. Ale cokoli, co se týkalo tohoto tématu, mě dostávalo. Celkově mi přišlo, že Eden se chovala velmi naivně a ještě nedospěle. U jejích některých vět jsem se ujišťovala, že je fakt vypustila z úst. Tak doufám, že v posledním díle bude Eden o něco moudřejší, než byla ve druhém dílu.

„Vždycky běž po schodech." 

Abych nebyla tak negativní, tak vypíchnu Snakea a Emily. Ti jediní mi tam nešli na nervy a chovaly se vcelku dobře. Hlavně Emily, ta byla velmi příjemná holčina a dá se říci, že jsem byla spokojená, když se ti dva objevily. To se pak děly příjemnější věci, u kterých jsem se nijak nerozčilovala a ani bych u toho neodložila knihu.

Co jsem si tak pročítala komentáře, abych schválně na knize narazila na něco pozitivního, narazila jsem na to, že většina byla šokovaná z konce knihy. Ale mohu říci, že mne osobně konec nijak nešokoval. Popravdě, očekávala jsem, že se něco podobného stane. A taky že se stalo.

Celkově styl vět je jednoduchý. Takže nemusíte očekávat těžká souvětí. Řekla bych, že u Young Adult jsou tyto věty časté. Kapitoly byly přiměřeně dlouhé a některé rychle utíkaly a jiné ne. Pokud patříte k těm, kterým se první díl moc nelíbil, tak vám doporučuji, abyste se předem obrnily pořádnou dávkou trpělivosti, jelikož zde bude velmi podrobena testu.

Jak můžete vidět, knize jsem nedala ani jednu hvězdičku. Vůbec jsem na tom nenašla nic, co by stálo alespoň za jednu. Ano Emily a Stephen byli fajn, ale ti se v knize vyskytovali tak minimálně, ale některé scény mi to pořádně srazily, že prostě to dát nemůžu.


Musím zmínit, že celkově jsem si mezi zahraničními obrázky nedokázala vybrat nějakou, která by se mi moc líbila. Tak jsem zvolila anglickou obálku, která mne na první pohled zaujala.

☆☆☆☆☆

6 komentářů:

  1. Tak tahle série mě osobně moc neláká, i když ji všichni kolem vychvalují. No, asi si to nechám ujít, ale máš moc pěknou recenzi! :)

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, :)Pokud tě neláká, tak ji opravdu vynech. Místo toho třeba narazíš na nějakou skvělou knihu. :)

      Vymazat
  2. Wow, uplně koukám, že jsi nedala ani jednu hvězdičku. Popravdě se ti možná ani nedivím. Druhý díl byl o dost slabší než první. Jsem zvědavá co řekneš na ten třetí, protože to pro mě byla ještě větší slabota. Budu se těšit na hodnocení. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na začátku knihy jsem to na tu jednu viděla, ale ten zbytek... To bylo na mě moc. :D Myslím, že mne třetí díl asi už moc nepřekvapí. :D

      Vymazat
  3. Wuhuuu, mňa oveľa viac bavia tieto negatívne recenzie a ešte viac na túto knihu :D Ja sa toto ani číta nechystám, pretože buď by sa mi to páčilo - čo by bol ten najhorší prípad, alebo by som umrela pri tom :D Ani radšej nechcem vedieť ako by som pri tom dopadla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že děláš dobře. Jsou opravdu mnohem lepší knihy než tato série. :D Ale na druhou stranu by bylo zajímavé, jaký by byl nakonec tvůj názor. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.