Zdravím čtenáři,
po delší době přidávám divácké zážitky. Za září jsem toho viděla dost a vypadá to, že na podobné vlně pojedu i v říjnu. Už teď mám vyhlídnuto pár filmů, které bych chtěla vidět. Se seriály jsem se moc nepohnula, maximálně s Narutem, kde jsem to dotáhla na 101. epizodu a hned na to si dala film. Jo, je fajn si dát jednou za čas rewatch.
Viděli jste něco ze zmíněných filmů?
Borat: VHS Cassette
Po filmu jsem nakonec zkusila i krátkometrážák ohledně Borata. Převážně se jedná o sestřihy scén, které se do filmu nedostaly. Avšak jedna scéna se objevila i ve filmu, ta sem zde byla i přidána a k tomu jen pár drobností navíc. Jakožto řeknu to takhle, není to ani potřeba vidět.
Možná je to láska
Tak tohle byl velmi matoucí film. Zprvu jsem se snažila zorientovat, co se tam proboha děje, a tak spolu s hlavním hrdinou jsem tápala. Nejvíce mě však na filmu rozčilovala jedna věc, a to, že do samotného konce jsem nevěděla, jak ta jeho milá vypadá. Jinak ale film stojí za shlédnutí.
★★★☆☆
Příběh Popelky
Za mě jedno velké ne. Popelka to pro mě vůbec nebyla, i když se na to snažila hrát. Z filmu, kdy se Popelka zamiluje do prince a žijou šťastně až do smrti sešlo a místo toho se jedná o lehce feministický a velice korektní film. Ta víla kmotřička na mě byla fakt příliš.
★★☆☆☆
Život po večírku
Čekala jsem, že tohle bude blbost, ale nakonec mě film velmi mile překvapil. Hlavně tím, jak se hlavní hrdinka snažila napravit své minulé činy a pomoci tak svým přátelům či bližním. Moc pěkně provedené a v jednu chvíli mě i dokázal film dojmout.
★★★☆☆
Pan Krtík: Královské pozvání
Krátký animovaný film o Krtkovi, který vylezl z nory. Na to, že je to film z roku 2019, tak mě zarazila animace u jedné krtčí ženy. Tak že byla dost odlišná a horší oproti ostatním. Jinak jsem si v průběhu filmu říkala, na co se to proboha koukám. Jako koukatelný to je, ale pouze jednou.
★★☆☆☆
Antebellum
Tohle byla naprostá pecka. I když se tu míchaly časové linky, tak skvěle člověka dokázaly zaujmout a pak vznikala otázka, co se to tam sakra děje. A vlastně skoro do samotného konce divák netuší, o co tam jde a to je na tom skvělé. Na to, že se to tváří na horor, tak to není a spíše je to napínavý film, u kterého se bojíte leda o postavy, aby se jim nic nestalo.
★★★★★
Space Jam: Nový začátek
Na tohle jsem se těšila od chvíle, co jsem shlédla video ohledně nejočekávanějších animovaných filmů roku 2021. A teda, že se to pěkně vydařilo, díky tomu jsem si vzpomněla na své dětství, kdy jsem pravidelně ráno seděla u televize a koukala na Ptáka uličníka, Silvestra a Tweetyho. Dobré je, že film hned chytne a nepustí.
★★★★☆
Seriály:
Hra na oliheň
Jsem ráda, že jsem se na to stihla kouknout dřív, než to začalo všude vyskakovat a spoilerovat celý příběh. Za mě se jedná o velmi povedený seriál, u kterého budete v šoku a držet palce postavám. I když někdy je to dost kruté, co se tam všechno děje. Pokud zvládnete první díl, kdy je hlavní postava strašně iritující, tak v následujících dílech se to zlepší. Doporučuji.
Dobře, Popelky se bojím čím dál víc :D Space Jam si rozhodně píšu na seznam a nad Squid game popřemýšlím. Zatím asi počkám, až ten humbuk okolo utichne.
OdpovědětVymazatPopelka byla fakt děs, příliš věci moderní doby v pohádce odehrávající se ve středověku. :D
Vymazatneviděla jsem ani jeden, ale nalákala jsi mě na ten horor Antebellum :) děkuji za tip :)
OdpovědětVymazatAntebellum vřele doporučuji. Hodně psychologické a jen přemýšlíš, co se to proboha děje. :)
Vymazatneznam ani jedno :-D
OdpovědětVymazatA zaujalo tě něco? :D
VymazatNic jsme neviděla, ale na Popelku jsme se chystala... Koukám ale, že tvé hodnocení není moc nadšené. :)
OdpovědětVymazatJestli čekáš tu obyčejnou Popelku, tak to tě bohužel zklamu. Na mě to bylo už moc cítit modernitou. :/
VymazatHru na Oliheň jsem dala na jeden zátah, opravdu mě to vtáhlo, i když někdy až moc drsné na mě. A Antebellum mě naopak potěšilo svým nápadem, byl originální a zpracování taktéž.
OdpovědětVymazat