Enthuiny divácké zážitky - říjen 2021

 Zdravím čtenáři,
když tak koukám, co jsem za říjen viděla, tak se jedná o velmi různé druhy žánrů. Od hororů po sci-fi až po lehce romantické. Ale povedlo se mi víceméně vybírat dobré filmy, které se mi velice líbily, ale také jsem párkrát šlápla vedle. 



 
Free Guy
Tak na tohle jsem se hodně těšila. Líbí se mi propojení her a reality, něco podobného jako byl Ready Player One. Upřímně tady jsem měla k tomu podobný pocit, navíc mi to připomínalo lehce jednu hru, která již existuje. A musím uznat, že se mi to hodně líbilo a v jednu chvíli jsem byla i smutná. Za to zhlédnutí to opravdu stojí.

★★★★★

 
 
 
 
 
 
Chaos
Jakožto jedná se o velmi zajímavý koncept filmu, ale abych řekla pravdu, tak to vyjít dříve, kdy tento žánr byl populární, asi by mě to chytilo více. Bohužel pro mě tam hraje i Tom Holland a já jsem si ho nikdy jako herce neoblíbila, takže i z toho ohledu mě to tolik nebavilo.

★★☆☆☆

 
 
 
 

 
Nikdo nevyvázne živý
Jelikož jsem měla chuť na horor, tak jsem si vybrala tento film hlavně podle názvu. Bylo to zajímavé, ale trošku mi zde chyběla logika v chování určitých postav. Není to nijak strašidelné, spíše mi to přišlo jakési drama. Až na konci jsem si začala říkat, co se to tam sakra děje a ta příšera nebyla nijak děsivá spíše jen nad ní zůstal rozum stát.

★★☆☆☆

 
 
 
 

 
Reminiscence
Na mě byl film trošku dlouhý a být o něco kratší, věřím, že by se mi líbil o něco více. Avšak líbilo se mi, jak se tam různě prolínala minulost s přítomností a zjišťovaly se tak informace o záhadné ženě. Konec mě dost překvapil, upřímně, nic takového jsem nečekala a na jednu stranu mi ho bylo i líto.

★★★☆☆

 
 
 
 
 
 
 
Snake Eyes: G. I. Joe Origins
Jelikož jsem neviděla předchozí filmy o této postavě, tak se mi tento film velice líbil. Hlavně zčásti i kvůli tomu, že se to odehrávalo v Asii a film obsahoval mnoho napínavých scén, které mě naprosto pohltily. Lehce mě rozčiloval hlavní hrdina, který se rozhodoval mezi tím, zda bude dobrák, a nebo padouch. Jinak ale film vřele doporučuji.

★★★★★

 
 
 
 
 
 
Záskok
Tohle je asi poprvé, co jsem se při sledování filmu neustále rozčilovala a nadávala na dvě hlavní hrdinky. Co všechno ta jedna dělala, to bylo strašné. Nejradši bych jí i jednu trefila. Jakožto měla jsem co dělat, abych to vůbec dokoukala. Jediné, co mě u toho drželo, byla touha dozvědět se, jak to dopadne.

★★★☆☆

 
 
 
Králíček Petr bere do zaječích
Po úspěšné jednotce přišla dvojka, která mě ani moc nechytila. Spíše mě zde rozčiloval Petr, na to, jak jsem si ho zprvu oblíbila, tak tady mi přišel spíše jako grázlík. A hlavně strašně naivní. Co mě i dost mrzelo bylo, že se zde tolik minulé postavy neobjevovaly.

★★★☆☆

 
 
 
 
 
Sebevražedný oddíl
Na tohle jsem se těšila od chvíle, co bylo oznámeno pokračování. Hned na začátek musím zmínit, že se jedná ale o jinou skupinu, ve které je ovšem Harley. Bavilo mě seznámit se tak s novými postavami a jejich schopnostmi. Hned několik jsem si jich oblíbila. Též i vtipy byly dost dobré a vlastně jsem se v průběhu filmu velmi bavila.

★★★★★

 
 
 
 

The 100 Candles Game
Tento horor mě zaujal velmi podle traileru, a tak jsem se na něj i podívala. Líbilo se mi, že obsahoval v sobě několik mini hororových příběhů. Některé byly slabší, ale jiné byly pěkné. Do konce nad jedním jsem musela i chvíli přemýšlet, jak to bylo vymakané. Když to tak vezmu, tak tento film stojí za to zkouknutí. 

★★★☆☆

 
 
 
 
 
Venom 2: Carnage přichází
Venom patří mezi mé oblíbence, a tak bych nebyla to já, kdybych se na to nepodívala co nejdříve. Oproti jedničce se mi film líbil o něco více, bylo tam více akčnějších scén. Též se mi líbil vztah mezi dvěma padouchy. Avšak nejvíce mě dostala potitulková scéna. 

★★★★★

 
 
 
 
 
 
Čas
I když film zprvu podle obálky a názvu moc nezaujme, tak se jedná o docela hezký horor, který má velmi zajímavý koncept. Nechci jej prozrazovat, jelikož o tom se postupně dozvídáme. Nepočítejte s lekačkami spíše je to o psychice jednotlivých osob. Ani nevím, co bych dělala na jejich místě, to, co prožívali, muselo být šílené.  

★★★★☆

14 komentářů:

  1. Žádný jsme neviděla a upřímně mě zas tolik nelákají. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsem viděla jen Free Guy a to byl povedeny film. Chystám se i na Venoma, Sebevražedný oddíl a G.I. Joe, jen kdyby bylo trochu víc volného času 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš na co těšit. Jsou fakt skvělé. :)

      Vymazat
  3. Free Guy bylo skvělý :D zasmáli jsme se, i když tam mají chybky :) na Venoma se chystám, ale ještě nějak nebyl čas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po dlouhé době zase film, kde je ta virtuální realita, což je fajn. :D To přeji, ať se ti líbí. :)

      Vymazat
  4. na Venoma i Chaos se taky chystam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zvědavá, co na to budeš říkat. :)

      Vymazat
  5. Nikdo nevyvázne živý - mě zaujal trailer, ale když jsem to zhlédla, tak jsem byla zklamaná. Čekala jsem mnohem více a ten konec byl úplně mimo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, podle traileru jsem si říkala, že to bude pecka. Ale pak to bylo spíše jen drama než horor. A o konci ani mluvit nebudu.

      Vymazat
  6. Na Free Guy jsem byla v kině a také se mi to líbilo :)

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.