Knižní čas - říjen 2021

 Zdravím čtenáři,
jak můžete vidět, říjen se nesl převážně v duchu mang. Byla přečtena pouze jedna kniha, byly by i dvě, ale to jsem ji odložila kvůli recenzáčkům, které byly moc hezké a brzy se můžete těšit na jejich recenze.
Jaký byl váš měsíc? 




Nejlepší kniha
Tentokrát tuto kolonku vynechám, jelikož jsem v říjnu přečetla pouze jednu knihu. Kroniky prachu jsem k tomu odložila, jelikož jsem dostala dva recenzáčky a moje priority se tak změnily.  



Nejméně oblíbená kniha
Miluji tě. Já vím. - Nofreeusernames
Ačkoli se jednalo o docela dobrou oddechovku, sem tam mi jednání různých postav pilo krev. Oproti Navždycky se jednalo o mnohem slabší knihu. I tak ale musím vypíchnout velice čtivý styl psaní.






Největší překvapení
One-Punch Man 1 - One
Viděla jsem anime, a tak jsem dost byla zvědavá na mangu. Nevím proč, ale jaksi jsem čekala něco jiného, než jsem dostala. A to bylo super, má očekávání byla naprosto překonána. A hodně jsem si čtení mangy užila, prostě skvělá humorní akční kniha.






Nejlepší manga
Spy x Family 2 - Tatsuya Endo
Tato manga série mi hned po prvním dílu spadla do oblíbených mang. Moc hezký příběh a stále se tam něco děje. Hlavně jsem si nejvíce oblíbila Anyu a baví mě sledovat příběh jejíma dětskýma očima. Jsem zvědavá, jak to bude pokračovat dál.






Nejméně oblíbená manga
Tokijský ghúl: re 10 - Sui Ishida
Bohužel tento díl mě tolik nechytil a vlastně jsem měla i problém se pořádně ponořit do příběhu. I když je to teď zpětně, co to píšu, mám co dělat, abych si vzpomněla, co se všechno v tomto dílu odehrálo. Takže to vypovídá i něco za sebe.






Nejlepší obálka
Útok titánů 27 - Hajime Isayama
Pomaličku se blíží série ke konci a přijde mi, že jeji obálky začínají být čím dál zajímavější. Hlavně ohledně toho příběhu se k němu perfektně hodí. Nevím, čím to, ale jakýmsi záhadným způsobem mě tato obálka velice upoutala.






Poslední rozečtená kniha
Kroky prachu - Lin Rina
Stále zůstává tato kniha rozečtená a asi ještě chvilku zůstane, než dočtu Kdo jsi tam v přítmí, která mi teď perfektně sedla do nálady a já jsem tak zvědavá, jak to dopadne dál.

12 komentářů:

  1. Vidíš, a mě se Miluju tě. Já vím. možná líbilo víc než Navždycky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tentokrát jsem nečetla ani jednu z těchto knih 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani Kroniky Prachu? A to mi přišlo, že je každý četl kromě mě. :D

      Vymazat
  3. pěkná sbírka přečtených mang :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejznámější je pro mě Miluji tě. Já vím. a Kroniky prachu. Ostatní knihy neznám ani z recenzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty v jednu chvíli byly naprosto všude. :D To jsem si i chvíli počkala, než jsem se do knih pustila, nechtěla jsem být moc ovlivněna okolím.

      Vymazat
  5. Já za říjen přečtla 5 knih. Kromě kronik nic neznám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi přečetla pěkný počet. Ale důležitější je, zda se ti líbily. :)

      Vymazat
  6. Knihu Kroniky prachu mám v práci a chystám se na ní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, co na ni budeš říkat. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.