Temné cesty

Originální název: Dark Roads
Autor: Chevy Stevens
Rok vydání celosvětově: 2021
Nakladatelství: Ocelot
Žánr: Román, Thriller
Počet stran: 368 stran
Obsah:
Již po desetiletí řádí kolem hlavní silnice městečka Cold Creek vrah, který útočí na ženy. Svérázná teenagerka Hailey miluje přírodu a díky svému otci v ní umí i přežít. Nyní je Hailey sirotek a žije u příbuzných, kde jí policista Vaughn dělá ze života peklo. Hailey se rozhodne utéct do hor a lesů Britské Kolumbie, ale místní obyvatelé se začnou domnívat, že se stala nejnovější obětí silničního vraha.
O rok později se Beth Chevalier obrátí život vzhůru nohama. Její sestra Amber byla zavražděna, a tak Beth přijíždí do Cold Creek zjistit, co přesně se jí stalo. Čím víc se ale blíží pravdě, tím víc ohrožuje sebe samotnou a postupně odhaluje, proč Hailey utekla.

~~~ 

Děkuji moc Megaknihám za to, že jsem měla možnost si přečíst novinku Temné cesty od nakladatelství Ocelot. Na tyto tmavé večery je kniha jako dělaná.  Anotace mě velice zaujala, a tak jsem byla zvědavá na to, jaký bude příběh.

Temné cesty se dělí na tři části. V první se blíže poznáváme s Hailey a jejím životem. Druhá část se soustředí na Beth. Poslední část už patřila oběma holkám a střídaly se tak pravidelně kapitoly z různých úhlů pohledu. Hailey jej měla z 1. osoby a Beth ze 3. osoby. Přišlo mi to zprvu trošku nezvyklé, ale pak mi to nakonec k nim sedělo.

Pro mě nejhorší problém bylo, že jsem vyloženě jednu dotyčnou postavu tak nesnášela, že jsem neměla nervy na něj a často jsem knihu kvůli tomu odkládala. Ale zase jsem po ní šáhla, jelikož jsem musela vědět prostě, jak to dopadne. Tyto rozporuplné pocity jsem začala mít asi tak od poloviny knihy.
Mělas vymazat historii hledání."
Nejvíce jsem si oblíbila Hailey. Z těch postav mi přišla svým chováním nejbližší a vlastně jsem ji pak obdivovala tím, čeho byla vůbec schopná udělat. Tím se mi Hailey dostala pod kůži. Horší jsem to měla s Beth, jaksi jsem si ji zprvu nedokázala oblíbit, ale to se pak po čase změnilo a také jsem jí fandila.

Upřímně, celou dobu jsem měla vytipovanou osobu, která by mohla být vrahem. Věřila jsem tomu fakt dlouho, ale jaké bylo překvapení, když jsem se vůbec netrefila a byl to úplně někdo jiný. To jsem fakt zírala a nechtěla jsem tomu uvěřit.

Pokud máte rádi thrillery, která vás vtáhnou do děje a budete všechno prožívat spolu s hlavními hrdiny, tak Temné cesty jsou to pravé pro vás. Knihu si můžete pořídit na stránkách Megaknih, kterým ještě jednou moc děkuji za tuto knihu.

 
Co jsem koukala na obálky, tak se mi nejvíce líbila anglická obálka. Ale co si budeme, ta naše je mnohem hezčí a přijde mi mnohem temnější. 

★★★★★

8 komentářů:

  1. anotace by mne vůbec nenalákala na knihu, přijde mi trošku zmatená :) ale díky tvé recenzi si dokáži představit, o čem kniha je a láká mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc toho neprozradí, co si budeme. :D Ale jsem ráda, že jsem tě nalákala. :D

      Vymazat
  2. Souhlasím, naše obálka má úplně jinou úroveň. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze, ta naše obálka je naprosto luxusní! Úplně jiný nádech, než ta anglická.

    Lucy Villain
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně, snadněji víš, do čeho vlastně i jdeš. :)

      Vymazat
  4. Abych pravdu řekla, já z knihy zase tak moc nadšená nebyla. Nepřišla mi nijak zvlášť napínavá a čekala jsem od ní úplně něco jiného. Jako nebylo to špatné čtení... jen tomu něco chybělo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný, to chápu. Pro mě to byl po hodně dlouhé době thriller. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.