Top 10 červencové knižní novinky

Zdravím čtenáři,
řeknu vám, ten čas tak rychle utíká a už vám sem přidávám červencové novinky. Přijde mi to jako včera, kdy jsem vám je sem přidávala naposledy, ale ono je to jinak. Popravdě výběr knih mi nedal moc zabrat, byl docela jednoduchý. Snažila jsem se vybrat různé knihy, tak snad vás alespoň jednou knihou pořádně zaujmu.


Dívka z Brooklynu - Guillaume Musso

Nakladatelství: Motto
Počet stran: 368
Datum vydání: 25. 7. 2019

Anna byla žena mého života. Za tři týdny jsme se měli brát. Samozřejmě že bych ji miloval bez ohledu na to, co udělala. Alespoň jsem si to myslel, než jsem viděl tu fotografii. „To jsem provedla já,“ řekla mi. V tu chvíli mi bylo jasné, že se můj svět otřásl v základech. Nedokázal jsem myslet jasně. Jednoduše jsem se sebral a odešel. A pak už bylo příliš pozdě – Anna zmizela.







Já nevím - Barbara Abel

Nakladatelství: XYZ
Počet stran: 320
Datum vydání: 23. 7. 2019

Během školního výletu se ztratí malá Emma. Několik učitelů, včetně nepříliš oblíbené diabetičky Myléne, se ji vydá hledat. Holčička se najde, ale co její učitelka? Myléne zůstala v lese, glykemický index nebezpečně klesá a pětiletá Emma opakuje jediné: „Já nevím“. Je to ale pravda?
Ve skutečnosti toho ví víc, než by měla, což si uvědomuje především její matka, která má poměr s otcem zmizelé Myléne. A situace se začíná komplikovat…




Láska a tetování - J. D. Hawkins

Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 256
Datum vydání: 31. 7. 2019

Každý chce své tělo ozdobit mým uměním. Jsem ten nejžádanější artikl v L. A. a do postele dostanu každou holku, tudíž poslední, co čekám, je, že do mého tetovacího studia zabloudí Ash Carterová.
Posledních sedm let jsem spal s polovinou žen na severní polokouli, ale žádná z nich se nevyrovnala té, kterou jsem opustil. Ash byla můj svět, jenže pro její vlastní dobro jsem se jí musel vzdát. Byla to největší chyba v mém životě a teď udělám cokoliv, abych Ash získal zpět.
Sedm let jsem se neúspěšně snažil zapomenout na její kůži, oči a neuvěřitelnou odvahu. Nezměnila se. Říká se, že byste měli odpustit a zapomenout, ale Ash nikdy nezapomene na to, co jsem jí provedl, a já si to nikdy neodpustím.
Ale pokud mě přijme zpět, dokážeme překonat minulost a jít společně vstříc budoucnosti?



Pařížský architekt - Charles Belfoure

Nakladatelství: BETA Dobrovský
Počet stran: 376
Datum vydání: 25. 7. 2019

Paříž, 1942. Nadaný architekt Lucien Bernard přijímá práci, která mu buď vynese hodně peněz, nebo ho zničí. Pokud ale bude dost chytrý, může se mu podnik podařit. Jediné, co musí udělat, je navrhnout důmyslné skrýše pro bohatého židovského muže ukrývajícího se v Paříži. Prostor musí být naprosto neviditelný, takový, který nevypátrá žádný fanatický nacistický čmuchal. Pro architekta jsou zásadním motivem peníze. Přelstít nenáviděné nacisty okupující jeho milovanou Paříž je zase velká výzva, které nelze odolat. Projekt tedy vytvoří. Jedna skrýš však fatálně selže.



Pod španělským sluncem - Jenny Oliver

Nakladatelství: Motto
Počet stran: 336
Datum vydání: 25. 7. 2019

Prázdninové vzpomínky Avy Fisherové jsou nerozlučně spojené s letním domkem její babičky v ospalém přímořském španělském městečku Mariposa. Nyní se naposledy vrací a vrhá se do projektu, na který by byla její babička hrdá: chce zachránit Café Estrella, které bývalo srdcem městečka, ale teď chátrá. Daleko od londýnského shonu si Ava uvědomuje, že už není v životě šťastná. A léto strávené v domku u moře může být novým začátkem, který potřebuje…





Sčítač - Jesse Ball

Nakladatelství: Kniha Zlín
Počet stran: 200
Datum vydání: 29. 7. 2019

Když se otec dozví, že je smrtelně nemocný, chce svému synovi s Downovým syndromem dopřát jediné – poslední výlet před smrtí. Stane se proto sčítačem, jehož úkolem je putovat od městu A k městu Z a každého obyvatele označit tetováním na žebra. Má sčítání nějaký účel? A co oba čeká na jeho konci? Román Jesseho Balla v sobě kombinuje kafkovskou bizarnost s prvky magického realismu, ale zároveň je silnou niternou výpovědí o vztahu otce a syna.




Spoutávač - Sebastien de Castell
Divotvůrce - 4. díl

Nakladatelství: Egmont
Počet stran: 440
Datum vydání: 18. 7. 2019

Kellen a jeho vražedný kočkoveverčák Reichis jsou sami na cestě a pátrají po tajemném mnišském klášteře známém jako Ebenové opatství. Je to místo, které nezasvěcenci nikdy nemohou najít, a Kellen začíná být zoufalý. Mniši v Ebenovém opatství totiž údajně vědí o černém stínu víc než kdo jiný, a dokonce ho prý umějí i léčit.
Potom se však stane něco, co Kellena a Reichise rozdělí. Kellen poprvé čelí světu sám a pronikne do stínové magie mnohem hlouběji, než se kdy odvažoval tušit.





Tajné dějiny značek - Matt MacNabb

Nakladatelství: XYZ
Počet stran: 256
Datum vydání 25. 7. 2019

Značky jsou všudypřítomné. Možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za solidní, málokdo však ví, že právě jejich začátky jsou spojeny s temnými událostmi.
Tato publikace odhaluje skutečné příběhy značek, které každý zná. Prozkoumejte tajemství obsahu kokainu v Coca-Cole, odhalte spojení jmen Hitler-Henry Ford a zjistěte to, co se z pečlivě vytvořených mediálních prezentací nedozvíte.




Život elfů - Muriel Barbery

Nakladatelství: Jota
Počet stran: 98
Datum vydání: 31. 7. 2019

Byl večer a hustě sněžilo. Na vnějších schodech jedné burgundské farmy a u kostela v italských Abruzzách se našla dvě novorozená děvčátka. Jedna z nich dostala jméno Maria, druhá Clara. Obě siroty vyrůstají každá ve své zemi mezi venkovany a drsnými horaly, kteří je přijali za své. Neznají se, přesto je mezi nimi tajné pouto. A brzy je zřejmé jejich nadání i to, že nepochází z tohoto světa. Každá je svým vlastním způsobem spojená se světem elfů – světem umění, invence a tajemství – a obě mají schopnost naslouchat přírodě, která lidským životům dodává hloubku i krásu. Je tady však vážná hrozba, tíží lidský druh a pouze Maria a Clara mohou společnými silami zhatit plány zbloudilého elfa. Jakmile se obě dívenky spojí, bude je čekat dlouhá bitva…



Žít a nechat žít - Hendrik Groen

Nakladatelství: XYZ
Počet stran: 288
Datum vydání: 23. 7. 2019

Artur si svůj život představoval úplně jinak. Místo výletů do dalekých krajů tráví hodiny v dopravní zácpě. Fádní bezdětné manželství a domek v zástavbě ho také příliš netěší. Zlatým hřebem týdne jsou pro něj proto páteční odpoledne, která tráví na golfovém hřišti. Když jednoho dne dostane výpověď a s ní pořádné odstupné, naskytne se mu jedinečná příležitost začít úplně nový život. Zbavit se všeho, co by rád nechal za sebou, nebude ale jednoduché.

14 komentářů:

  1. Láska a tetovaní...síce ten názov znie ako od Pilcherovej, ale Hvězdný šéf bol celkom fajn. Ani som nevedela, že autorovi vyjde ďalšia kniha, takže hádžem na zoznam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem naprosto stejné pocity ohledně názvu. :D Pak mě to překvapilo, že je to od toho autora. :D

      Vymazat
  2. Skvělý výběr :) Už se těším na Spoutávače a rozhodně i na letní oddechovku Pod španělským sluncem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též se na Spoutávače docela těším. :) Věřím, že to bude dobré. :)

      Vymazat
  3. Tak to asi není výběr pro mě, ale i tak díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se příště do tvého vkusu lépe trefím. :)

      Vymazat
  4. Láká mě Divotvůrce, ale zatím si to nechávám projít hlavou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divotvůrce je pěkně napsaný, jen jeho mínus je, že ještě u nás není kompletní série. :)

      Vymazat
  5. Tak asi zase nic 😀. Já si pomalu zužuju tu svou hromadu, tak se snažím nic nekupit 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má jednu výhodu, alespoň se soustředíš na své knihy. :D

      Vymazat
  6. Zaujímavý výber, priznám sa, že väčšinu kníh neregistrujem, ale Život elfů ma zaujal. No a samozrejme poznám sériu Divotvůrce, akurát som sa stále nedostala k jednotke.:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda skončila u dvojky a zatím jsem se k dalším dílům nedostala. Místo toho si rozčítám další série. :D

      Vymazat
  7. Hmm...tak nejvíc se mi líbí kniha Já nevím. Jinak mě nijak nic nezaujalo🙁. Ale na tuhle knihu budu pamatovat.

    Jaká zaujala nejvíc tebe?

    Verča ze Ztracena v Praze ║ RECENZE KNIŽNÍ SÉRIE JAK JSEM TĚ POZNALA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, též mě nejvíce zaujala Já nevím. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.