Čtenářská výzva 2/2 2019

Zdravím čtenáři,
tuto čtenářskou výzvu jsem už chtěla přidat o prázdninách, ale jaksi jsem se k ní nedostala a pak jsem na ni zapomněla, že jsem vůbec tento článek chtěla napsat. Nakonec jsem se k sepsání článku o pár měsíců později dostala.
A jak jste na tom s plněním výzvy vy? Dali jste si nějakou výzvu, kterou chcete splnit za tento rok? Já už svoji výzvu mám splněnou a jsem s ní dost spokojená. Objevila jsem nové knihy, které se mi líbily. Objevila jsem i knihy, které mi daly zabrat a nelíbily se mi.


11. kniha, jejíž děj se odehrává v Ostravě
Žert - Milan Kundera 0*
Zprvu jsem si sem přichystala Hanu, ale jelikož v Ostravě se udála fakt krátce a ani jsem si toho nevšimla, tak jsem se rozhodla pro jinou knihu. Zvolila jsem tedy Žert a teda u té knihy jsem se šíleně natrápila. Nebavila mě a četla se hodně pomalu. Jsem ráda, že už ji mám za sebou.







12. kniha, která má v názvu slovo kniha
Černá kniha sériových vrahů - Stéphane Bourgoin 5*
Naslepo jsem vybírala takovou knihu, která by mě dokázala zaujmout. A tahle mě chytila hned na první pohled. Už jen nadpis mi prozradil, že bude zajímavá, a taky, že byla. Někdy mi výzva opravdu dokáže najít naprosté skvosty.





13. kniha autora, jehož jméno i příjmení začíná na stejné písmeno 
Renegáti - Marissa Meyer 5*
Tady to pro mě bylo jasné. Jelikož už jsem měla delší dobu zálusk na Renegáti, tak mi tato výzva dopomohla k tomu, abych se na ně co nejdříve vrhla. Teď už jen se pustit do dalšího dílu.







14. kniha o vašem oblíbeném místě, zemi
Hon na ovci - Haruki Murakami 3*
Tento výběr byl velice jednoduchý. První myšlenka byla na Japonsko a druhá hned na Harukiho, který patří mezi mé blízké autory. Takže tento příběh se převážně odehrává Hokkaidó. Takže za mě naprostá spokojenost s výběrem.








15. kniha od autora, který napsal více než 20 knih

Hostina pro vrány - George R. R. Martin 5*
Tato výzva byla jednoduchá, jelikož v momentě, kdy jsem koukala na toto téma, jsem dočetla Hostinu pro vrány. Tak jsem ji sem automaticky přidala, přece jen tento autor toho již napsal hodně. A doufám, že se brzy dočkám pokračování Písně ohně a ledu.







16. kniha s oxymórem v názvu
Mrazivý oheň - Amanda Hocking 2*
Tak tady jsem pro změnu procházela žebříčky u tohoto tématu. Nakonec mě podle obálky zaujal Mrazivý oheň. Po chvíli jsem si uvědomila, že jsem si tuto sérii kdysi chtěla přešíst a vlastně díky tomuto se mi to splnilo.







17. kniha, jejíž děj se odehrává ve vězení
Růženky - Stephen King, Owen King 4*
Teď nad tím tak přemýšlím, skvěle by se sem hodila Zelená míle. Ale Růženky tu nechám, též se odehrávají ve vězení. A navíc četly se mi mnohem lépe než Zelená míle.








18. kniha, která obdržela Man-bookerovu cenu
Zaprodanec - Paul Beatty 0*
To jsem si zase něco vybrala. Jedná se o odeonku, na kterou jsem byla zvědavá. Jaksi odeonky mám ráda, ale tahle mě šíleně zklamala. A to bylo tak hrozný. Příběh o ničem, narážky na všechno možný. Už nikdy víc.







19. kniha poprvé vydaná v roce 2019 (nová kniha)
Čarodějova nevěsta 6 - Kore Yamazaki 4*
Taky lehký výběr. Dala jsem sem Čarodějovu nevěstu kvůli tomu, že jsem minule měla Naruta. A navíc jsem tento rok tuto sérii rozečetla. Bohužel poslední dobou už mě tolik nebaví.







20. kniha s černobílou obálkou
Volání netvora - Patrick Ness 5*
Opět jsem si pomohla žebříčkem, a když jsem viděla Volání netvora, bylo mi jasné, co si přečtu. Tato kniha mi už byla nějakou tu dobu doporučovaná, že ji prostě musím přečíst. A jsem ráda, že jsem se k ní dostala. Jedná se o opravdu kouzelný příběh, díky němuž chci zkusit další Nessovy knihy.

10 komentářů:

  1. Gratuluju ke splnění výzvy. :) Já jsem poslední knihu dočetla někdy během září a musím říct, že jsem překvapená, že jsem všechny body vyplnila. I když jsem tomu na začátku roku vůbec nevěřila.
    Stejně jako ty jsem právě díky výzvě objevila hned několik zajímavých knih, která bych si jinak nepřečetla - a byla by to škoda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) To i já blahopřeji ke splnění výzvy. :)

      Vymazat
  2. Gratulujem k splneniu výzvy, ja si výzvy ohľadom čítania nedávam. :) beriem ho viac oddychovo a bojím sa, že výzva by mi to kazila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je ráda plním hlavně díky tomu, že objevím nové knihy, které bych třeba vůbec nečetla, a ony se mi zalíbí. :)

      Vymazat
  3. Skvělé! Je super vidět, že to takhle někoho baví. Já na to nemám nervy a všechno se mi tu kupí, takže dělat výzvy u mě nemá moc smysl. Každopádně to u všech ráda sleduju. Je hezké vidět, po čem kdo sahá, dozvídám se také o nových a zajímavých titulech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, též ráda koukám takhle po výzvě, kdo co do ní dává. :D

      Vymazat
  4. Moc gratulujike splnění výzvy :) Já na ní teprve pracuji :) Po pravdě celý rok jsem se nějak moco nesnažila, ale teď ke konci mám docela chuťji pokořit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Držím palce se splněním výzvy. :)

      Vymazat
  5. Osobne som si dala výzvu iba v počte kníh, ktoré chcem prečítať za rok 70 - lenže popri škole a práci je to celkom náročné, takže uvidím či to naplním :D Renegátov som čítala a páčili sa mi a pripomenula si mi, že je najvyšší čas pokračovať v GoT sérii :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem též zkusila si dát počet, ale ten mě bohužel moc nechytil. :/ Též v ní bych měla pokračovat. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.