Enthuiny divácké zážitky - Únor 2020

Zdravím čtenáři,
dneska k večeru, přidávám další divácké zážitky. Řekla bych, že za tento měsíc jsem toho viděla poměrně hodně. Na to, že únor patří mezi nejkratší, tak jsem toho zatím viděla nejvíce. Dokonce jsem rozkoukala další seriál, který je podobný Brickleberry, ale je dobrý. Tak jsem zvědavá na další díly.
Co vy a únor? Taky jste jej měli tak bohatý?





Krvavá nevěsta
Na tento film jsem měla zálusk od chvíle, co šel do kin. Jak vidíte, tak jsem se k němu dostala. Už je to chvíle, kdy jsem si hororově laděný snímek užívala. Celou dobu jsem byla napjatá, jak to skončí. Jen ten konec mi na to přišel dost ujetý a ani se mi tam moc nehodil. Ale celkově jsem s filmem spokojená.

★★★★☆







 
Tvář vody
Je to už let, co tento film znám a dosud jsem se k němu nedostala. Nakonec při brouzdání filmů, na co bych se podívala, jsem na Tvář vody narazila a rozhodla jsem se, že bych to zkusila. Řeknu to takhle, bylo to naprosto nezvyklé a přece jen to dokázalo upoutat moji pozornost. Ale za tu zkoušku to rozhodně stálo.

★★★☆☆





 
Mimi šéf
Nevím proč, ale moc se mi na ten film nechtělo podívat. Už si ani nepamatuji, co, ale něco mě od něho odrazovalo. Jenže po přesvědčení, že je to opravdu dobré, jsem tomu dala šanci a podívala se. Nečekala jsem, že mě to tak chytne. Pokud nastane možnost, že se na něj mohu podívat znovu, tak se určitě podívám.

★★★★☆




 
Padesát odstínů šedi
I na mě došlo, ale hlavně za to může ta zvědavost. A jen tak mezi námi, stále přemýšlím nad knihami, že bych si je přečetla. Celkově se jedná o průměrný film, kdy u některých scén jsem se zarazila a trošku cítila trapně. Nemyslím přímo ty erotické, ale jen ty s flirtem. Určitě si dám pokračování, protože ten konec jen tak nenechám.

★★★☆☆




 
Zohan: Krycí jméno Kadeřník
Až teprve po druhé jsem jej teprve dokoukala. A je to dost ulítlá blbost. Hodně mi to připomnělo Diktátora a zároveň i Borata. Takže pokud se chcete zasmát u pořádné parodie, určitě ji doporučuji. Ale řekla bych, že stačí na jedno zhlédnutí a pak opět po velmi dlouhé době.

★★★☆☆

Krátkometrážní filmy

 
Hair Love
Na youtube mi tento krákometrážák několikrát vyskočil a nakonec jsem tomu podlehla a podívala se. Hair Love má opravdu úžasnou animaci a jen za pár minut toho dokáže tolik říci. Navíc dokonce v jedné scéně dokáže i člověka pobavit. Rozhodně doporučuji.

★★★★☆





 
Prázdný prostor
A jelikož jsem jen u jednoho nezůstala, pustila jsem se i do dalších. Ovšem Prázdný prostor mě nedokázal uchvátit. A ani mě to nějak moc nezasáhlo. Převážně mě to moc nebavilo. Hold, netrefilo se mi to do chuti.

★★☆☆☆






 
Carlottina tvář
Jedná se o nezvykle animovaný film, kdy jsem přemýšlela, o co tam vlastně jde. Až ke konci jsem to naplno pochopila a jen jsem zírala. Jen řeknu, že se jedná o dokumentární žánr, tak abyste když tak tušili, do čeho jdete.

★★☆☆☆






 
Ztráty a nálezy
Toto bylo naprosto rozkošný a zároveň velice smutný. Zatím ze všech, co jsem viděla, mě Ztráty a nálezy velice zasáhly. Navíc je to zde bez žádných slov a jen sledujete na dění mezi dinosaurem a lištičkou. A ten konec? Může mít dva dopady, tak já si vybrala ten lepší.

★★★★☆






Seriály


Love Pub
Po několika měsících jsem konečně dokoukala i tento seriál. Ačkoli se jednalo o krátké epizody, seriál mě moc nebavil. A ani jsem se do postav nedokázala tolik vžít. Jsem nakonec ráda, že to už mám za sebou.

★★☆☆☆

16 komentářů:

  1. Mimi šéf je super :D Odporúčam aj seriál :D Ja som si jeden čas na tom fičala a vážne som sa na tom bavila :D Za mňa ešte lepšie ako film, aj keď ten je komplexnejší :D Jejda a 50 odtieňov, videla som to viac než raz, nerada s k tomu priznávam, ale takmer vždy s vínom :D za triezva to fakt nedávam :D Ale tretiu časť som doteraz nevidela. Podľa mňa knihy vynechaj, neoplatí sa ti to. Nie je to práve najlepší literárny zážitok, ale číta sa to veľmi rýchlo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je seriál? Tak to musím napravit. Děkuji ti za tip. :D Já to teda za střízliva zvládla, ale sem tam mě to fakt dost zarazilo. :D Asi tě poslechnu a knihy nechám být, zatím mě to extra neláká.

      Vymazat
  2. Krvavou nevěstu jsem teď také viděla a překvapivě se mi líbila. Padesát odstínů mám upřímně ráda a to jak knihy, tak filmy.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokázala dost překvapit a hlavně příjemně. :)

      Vymazat
  3. Viděla jsem akorát Tvář vody a to mě nebavilo. A ostatní mě po pravdě nějak nezaujalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný. :) Tak snad příště tě něco zaujme.

      Vymazat
  4. Krvavú nevestu som nedávno pozerala s priateľom, on má rád horory a tak som sa nechala ukecať. Ono námet bol dobrý, ale mne to prišlo skôr ako komédia s hororvými prvkami, nemôžem povedať, že by som sa bála (a to horory nemám rada) a súhlasím, ten záver bol odveci. Mini šéf je skvelý videla som rozprávku dvakrát a pokojne si ju dám niekedy znova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Přišlo mi, že to ten konec naprosto zabil a nebýt toho konce, tak by celkově film vypadal mnohem lépe. :)

      Vymazat
  5. Krvavou nevěstu jsem chtěla chytit v kinech, ale bylo to tak rychlé, že jsem to bohužel nestihla takže musím stáhnout :-(
    Ostatní mi snad ani nic neříká, takže to musím dohnat, samozřejmě jen odstíny šedi znám dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na ni podívej. Popravdě, já bych se na ní mrkla ještě jednou. :) Doufám, že se ti bude líbit. :)

      Vymazat
  6. Opravdu zajímavý výběr!
    Obdivuju tě, že dokážeš dokoukat seriál do konce, i přestože tě to úplně nebaví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U něj jsem se docela i hecla. Ale plusem opravdu bylo, že se jednalo o takové osmiminutové epizody. :D

      Vymazat
  7. Z výše jmenovaných jsem viděla Padesát odstínů, na které jsem se také podívala halvně ze zvědavosti a Mimi šéfa, na kterém jsem byla v kině s mladší sestrou a musím říct, že jsem z něj byla velmi mile překvapená. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Viděla jsem také, ale Krvavá nevěsta u mě vede :D naopak mě velmi zklamala Tvář vody, od toho jsem čekala mnohem více...

    nikidelfin.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakožto já na ni neměla moc velká očekávání, takže mi proto sedla. :) Ale mít je, tak hodnocení bude též slabší.

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.