Knižní čas - Únor 2020

Zdravím čtenáři,
v únoru jsem se trochu rozšoupla a přečetla jsem větší množství knih. Jak můžete vidět, pustila jsem se i do další série, a to Zaslíbená Země Nezemě. Musím přiznat, že jsem udělala dobře, že jsem se pro ni rozhodla. Je to už dlouho, co mě něco dokázalo tak šokovat a překvapit.
Když nad tím tak přemýšlím, tak mě tento měsíc žádná kniha nezklamala a byla jsem se vším velice spokojená.



 





Nejlepší kniha
Ohnivé květy - Susan Meissner
Nečekala jsem, že mě kniha natolik chytne. Měla opravdu skvělý příběh, který krásně odsýpal. Nejen, že je knihou měsíce, ale zatím i knihou roku. Dokonce skončila v mých oblíbených knihách, a to je dost co říct. 






Nejméně oblíbená kniha
Květy zla - Charles Baudelaire
Nejsem moc milovník básní a i to, se zde tentokrát projevilo. Jakožto básně byly hezké, ale nijak mě nezasáhly. Nebýt výzvy na databáziknih, tak bych si ji nepřečetla a ani by mi to nevadilo.






Největší překvapení
Deníček moderního páru - Domnik Landsman, Zuzana Hubeňáková
Zde jsem se dost obávala, že se mi kniha nebude líbit. Přece jen mi humorné knihy moc nesedly a nedokázala jsem se u nich bavit. Ale zde se stal opak, šíleně mě to bavilo a díky tomu mě to dost překvapilo. Nejlepší pozitivní překvapení u knihy tento měsíc.






Nejlepší hrdinka
Zaslíbená Země Nezemě - Kaiu Shirai, Posuka Demizu
Rozhodně Emma a hlavně to její nevzdávání se. I když situace vypadá špatně, snaží se, aby našla nějaké světlo či rovnou řešení. Za to si to rozhodně zaslouží.







Nejlepší hrdina
Blackout - Marc Elsberg
Za mě se jedná rozhodně o Piera Manzana. Co všechno během toho musel prožít, a jak se snažil prokázat určité věci. Za mě se jedná o naprostého hrdinu a velmi ho obdivuji.







Nejlepší pár
Tentokrát nemám žádnou knihu, kterou bych sem mohla dát. Nabízí se To bylo tvé jméno, ale tam ten vztah ani moc nebyl a spíše je pouze pro domyšlení.



Nejlepší obálka
To bylo tvé jméno - Makoto Shinkai, Ranmaru Kotone
Když se tak koukám na obálky, tak nejvíce se mi zalíbila obálka tohoto prvního dílu. A hodně mi připomíná film, který byl skvěle graficky zpracován.







Poslední rozečtená kniha
Řbitov zvířátek - Stephen King
Knihu jsem momentálně musela pozastavit, a to kvůli referátům, prezentacím do školy. Zatím jsem tedy jen na začátku, ale je to dost zajímavý a poměrně rychle to utíká. Tak jsem zvědavá na to, co se tam bude dít dál.

12 komentářů:

  1. Ty jo, jak bych si zase přála číst normální literaturu. :'D Gratuluju k takovému množství! Já teda Květy zla naprosto miluju, Baudelaire je prostě moje krevní skupina :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už od normální literatury ustupuji, zase seminární práce atd. Takže se mám na co těšit. :D

      Vymazat
  2. Tak to se cítím jako průserář, ani jednu ze zmíněných jsem ještě nečetla ale názvy mi sem tam něco říkají :-) musím to napravit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se tak cítit vůbec nemusíš. :) Jakožto věřím, že si je někdy sem tam zaslechla. :)

      Vymazat
  3. Knihy vyzerajú skvele, na niektoré som čítala recenzie aj od teba tak mám aspoň prehľad, ale niektoré nepoznám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím. :) Já se spíše držím těch méně populární, které jen tak všude nevyskakují a jsou i starší s ohledem na datum jejich vydání. :D

      Vymazat
  4. Zaujaly mě Ohnivé květy, musím to blíže prozkoumat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohnivé květy vřele doporučuji. Jedná se o skvělou knihu. :)

      Vymazat
  5. Deníček moderního páru mě docela zklamal. Četla jsem původní deníky fotra a ty jsou skvělé, zde mi přišlo, jako kdyby se autoři až moc snažili být vtipní :)

    Řbitov zvířátek doporučuji dočíst, je to pecka!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k deníkům fotra nedostala, takže je to možná i dobře, že teprve k nim půjdu. :)
      Neboj, už dočítám. Zbývá asi tak 80 stránek do konce. A je to super! :D

      Vymazat
  6. Páni! To je opravdu hodně plodný měsíc. :) Můžu jen tiše závidět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to jen díky volnu a dojíždění, jinak by takto plodný nebyl. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.