Enthuiny divácké zážitky - červen 2022

 Zdravím čtenáři,
tak jsem tu opět s dalším článkem. Tentokrát moc jsem toho neviděla, jelikož na to vůbec nebyl čas a ani pomyšlení. Ale to, co jsem viděla, byly samé moc pěkné filmy, které mě velmi bavily. Když na to tak koukám, tak převládaly oddechové filmy, až na jeden.
Znáte některý? 

 

Ztracené město
Tak na tohle jsem viděla velmi napínavé upoutávky, tak jsem si řekla, že se na to podívám. Ale upřímně jsem takový začátek nečekala a dá se říci, že mě lehce odradil. Avšak jsem tomu dala šanci a pokračovala ve sledování a byla jsem nakonec velmi mile překvapená. Skvělá dobrodružná komedie, která zabaví, a hlavně člověka pobaví. 

★★★★☆

 
 
 
 

Dvanáct do tuctu
I když se jedná o remake, který se málokomu líbí, já půjdu zde dost proti proudu s tím, že mě se tenhle film líbil. Hlavně i kvůli tomu, že jsem ho nebrala jako remake, a tak jsem si jeho sledování užila. Sice se sem tam objevily některé scény, u kterých jsem trpěla, jak jsem se cítila trapně díky chování postav. Ale nakonec to za zhlédnutí stálo. Jen nesmíte na to pohlížet jako na remake. 

★★★★☆

 
 
 
 

Zelená míle 
Patřím mezi ten menší počet lidí, kteří ještě neviděli Zelenou míli, tak jsem to v červnu napravovala. Knihu jsem četla už před delší dobou, tak jsem tušila, o co se tak bude jednat. A velice mě překvapilo, že se mi film líbil o něco více než kniha. Nedivím se, že se jedná o tak populární film.

★★★★☆

8 komentářů:

  1. Ztracené město bych chtěla také vidět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vřele doporučuji, jedná se o moc skvělou komedii. :)

      Vymazat
  2. se seznamu jsem viděla jen Zelenou míli :) taková klasika od Kinga :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Já se ti vůbec nedivím. Je moc pěkná. :)

      Vymazat
  4. Původních Dvanáct do tuctu mám ráda... ani jsem nevěděla, že je nějaký remake. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to zprvu taky nevěděla, že je to remake. :D A láká tě?

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.