Enthuiny divácké zážitky - listopad 2022

 Zdravím čtenáři,
lehce se zpožděním přidávám nový článek na blog. Poslední dobou jsem neměla vůbec čas, řešila jsem dárky, vánoční výzdobu a cukroví. Takže teprve teď asi po týdnu zapínám počítač. Za listopad jsem docela dokoukala několik seriálů, a též jsem lehce najela na vánoční náladu díky filmům. Viděli jste nějaký?



 
Enola Holmesová 2
Na novou Enolu jsem se těšila a vůbec jsem nebyla zklamaná. Obdržela jsem přesně to, co jsem od filmu očekávala. Často jsem byla překvapená z toho, jak na některé věci dokázala přijít. A dokonce v některých ohledech jsem si říkala, že dvěma určitým postavám to strašně dlouho trvá. Ale na konci to opravdu stálo za to. 

★★★★☆




 
Vánoce na spadnutí
Jedná se o typickou americkou vánoční komedii, která pobaví, a od které nelze nic zázračného očekávat. Ale tu vánoční atmosféru skvěle navodí a člověk se u filmu pobaví. Rozhodně doporučuji, když se chcete podívat na pěkný film.

★★★★☆









 
Strážci galaxie: Vánoční speciál
Na rovinu, tohle mě moc nebavilo. Sice hezké, že chtěli pro Petera udělat pěkné Vánoce, ale svým způsobem mi ty kulisy přišly na Marvel strašně levné. Hlavní dvojice Mantis a Draxe se sice dobře doplňovala, ale bohužel vtipné scénky šly mimo mě.

★★★☆☆





 
Šťastný nový rok
Jelikož jsem měla chuť na pořádný vánoční film, tak jsem narazila na tento, který vypadal docela slibně. A taky, že nebyl špatný, dalo se na něj koukat a sem tam byly vtipné scénky, u kterých jsem se pobavila. Ale převážnou část filmu jsem si říkala, že někteří jsou ale blbci. 

★★★☆☆



 
 
 

Seriály 





 
Monstrum
Tohle byla naprostá síla a některé scény byly pro silné žaludky. Bylo zajímavé sledovat, jak se postupně Dahmer měnil. I to, jak nakonec skončil. Upřímně, i když je to už delší doba, co jsem seriál viděla, tak stále z něj mám husí kůži. 

★★★★★

 






 
Srdcerváči
Tento seriál byl všude, a tak jsem se na něj taktéž podívala. Nebylo to špatné, líbilo se mi to. A hlavně to bylo sladké, takže se připravte na pořádnou dávku cukrovky. Pokud máte rádi tyto seriály, tak vřele doporučuji.

★★★☆☆






 
Zootropolis+
Jelikož samotný film patří mezi mé oblíbené animáky, tak pro mě bylo jasné, že se podívám i na seriál. Bylo skvělé sledovat mini epizody, které se následně propojily s filmem. Pokaždé jsem z toho byla v šoku a říkala jsem si, že je to pěkně chytrý.

★★★★☆

 
 
 
 
 
 
Wednesday
Tenhle seriál byl prostě bez debat. Addamsovi patří mezi mé oblíbené filmy, takže Wednesday byla pro mě nutností. Hlavně jsem ráda, že jsem ji viděla hned, když vyšla, jelikož pak se mi začaly objevovat různá videa, kde byly šílené spoilery. Ale teda seriál mě chytil hned od začátku a asi za dva dny jsem ho měla zkouknutý, až tak mě pohltil.

★★★★☆

10 komentářů:

  1. Druhá Enola byla vynikající, povedla se mnohem lépe než první a rozhodně si ji ještě párkrát pustím. A Wednesday je taky parádní, obvykle nekoukám na seriály víckrát, ani když mají málo dílo, ale už jsem ji viděla dvakrát.
    U speciálu Strážců... taky musím říct, že mě to tak moc nebralo. Kulisy mi nevadily a vtipy taky ne, ale prakticky "dobrodružství Draxe a Mantis" mi přišlo dost přehnané, ti dva dost přetažení a nejspíš mělo nemalý vliv i to, že Kevin Bacon mě vůbec nezajímá. Kdyby jim šlo o jiného herce, kterého mám ráda, asi bych to prožívala jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, já jsem u Marvelu hodně zvědavá, jak bude pokračovat. Zatím se seriály se mi moc netrefili a jediný dobrý byl Loki.

      Vymazat
  2. na Enolu se chystám, stejně tak na Srdcerváče :D ale zatím jsem stihla kouknout na seriál 1899 a byla zklamána :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vánoce na spadnutí jsem už také viděla a souhlasím s tebou. Je to moc fajn vánoční, oddehcová film. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že letos nějak těch dobrých vánočních filmů moc nebylo. :/

      Vymazat
  4. Z filmů jsem nic neviděla. Seriál Dahmer a Wednesday mám v plánu asi v lednu. Srdcerváči jsou top :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To přeji, ať se ti pak seriály budou líbit. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.