Pavučina lásky


 
Autor: Nathaniel Wonderful, Theodora Stonewall
Rok vydání: 2023
Nakladatelství: Samonáklad
Série: Božská tragikomedie, 3. díl
Žánr: Dobrodružné, Fantasy, Román
Počet stran: 371 stran
Obsah:
Na útěku před zákonem a prvními zimními dny, ocitá se nesourodá trojice před branami Bernaau, města plného kreativních osobností. Problémy družiny však nejsou nic v porovnání s trápením cudné básnířky Petriny Arey Schreiber, která hledá pomoc v rezidenci hobitího mecenáše umění a obchodníka s kořením Sedivala Kleinfoota. Zjizvený elf Shannor se mezitím snaží najít způsob, jak odplout domů z Agranského království, jemuž vládne železnou rukou žena odhodlaná rozbít drogový kartel. Naopak danrijská šedá eminence vnímá kurroger jako příležitost k opětovnému naplnění královské pokladnice zlatem. Vážený mágus Stawros Bouřlivý by se zase rád viděl na pozici arcikancléře Kapitoly, což znamená, že v blížících se volbách bude potřebovat každý hlas. A znamení popsaná v prastarém Proroctví o konci světa se začínají pomalu naplňovat.
Povedou nová setkání a příhody k utužení vztahů mezi hlavním trojlístkem, či naopak způsobí jeho rozpad? Jak pochodí bývalý mistr Eiri Zlatouché v Agranu? Koho bude muset Stawros oslovit a dopomůže mu v jeho plánech Pipinův udavačský dopis proti Rudé čarodějce? A co klanový bratr se sestrou, na jejichž pocitech nikomu nezáleží?
Pavučina lásky…
...je neviditelná a poutá víc než jeden pár.

~~~

Děkuji moc autorům, že jsem opět mohla být betačtenářkou dalšího pokračování. Upřímně, těšila jsem se dost na pokračování, jelikož tato série patří mezi mé oblíbené. A stejně tak jsem si Pavučinu lásky užila. Ale jako první musím upozornit, že kniha není vhodná pro děti i mladistvé, jelikož v textu se objevují vulgarismy, tak i sexuální scény.

Autoři se zde nebojí pustit do vícero linek. Celkově oproti předchozím dílům je díky tomuto Pavučina lásky odlišná. Ale mám takové tušení, že na pozadí se odehrává něco velkého, o čem tedy ještě nemám pořádné tušení, ale tipla bych si, že tři hrdinové zase k tomu přijdou jako slepí k houslím. 
„Nikde, nikdy a nikomu na nějakým nevinným nezáleželo."
Z nových postav mě snad nejvíce bavilo číst o problémech cudné básničky Petriny. Hlavně, jak se snažila změnit svůj osud. Věřím, že si její scény oblíbíte. Na to, že je zde větší množství postav, tak je všechno vyvážené a žádná z nich není ochuzená o svůj čas. Díky tomu má čtenář možnost více objevovat svět, a jak to v něm funguje. A že je toho hodně na objevování.
 
Styl psaní je velmi čtivý, a tak jednotlivé stránky rychle utíkají. Líbilo se mi, jak bylo popsané prostředí, hned jsem si to dokázala představit a měla jsem pocit, jako kdybych tam byla s nimi. I když teda v některých scénách být nechtěla, mám na mysli konkrétně Pipinovy, u některých mi ho bylo i líto. Ale co čekat víc od naivního elfa, že?
 
 Pokud se vám líbí styl autorů, nebo jste četli Božskou tragikomedii, tak věřím, že se vám pokračování bude líbit. Není tak nouze, jak o vtipné scénky, tak i vážnější. Více informací ohledně knihy a jejího pořízení najdete na stránkách autorů.

★★★★★

4 komentáře:

  1. jsem ráda, že se ti kniha líbila :) mě osobně neláká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu. Jedná se o velmi specifický styl psaní a žánru. :)

      Vymazat
  2. Knihu tedy neznám, ale vypadá velmi zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.