Prudký vzlet


Originální název: Flying High
Autor: Bianca Iosivoni
Rok vydání celosvětově: 2019
Nakladatelství: Red
Série: Hailee & Chase, 2. díl
Žánr: Romantické, Román
Počet stran: 360 stran
Obsah:
Hailee měla tajemství. Temné tajemství, které nikdo nevěděl a nikdo by neměl vědět. Alespoň ze všeho Chase, do kterého se bezhlavě zamilovala. Hailee věděla, že Chase ztratí. Věděla to od vteřiny, kdy mu čelila. A přesto s každým úsměvem a každým dotykem o něco více dobyl její srdce. Ale je tu vlastně šance pro oba? Nebo si musí Hailee a Chase uvědomit, že někdy ani láska nestačí k tomu, aby byli dva lidé pohromadě?

~~~

Po tom, co skončil první díl velmi otevřeně jsem se nemohla dočkat pokračování, a když jsem dostala tu správnou náladu na čtení romantické knihy, tak jsem neváhala a okamžitě jsem šáhla po Prudkém vzletu. Upřímně byla jsem moc zvědavá, jak naváže na jednotku a nebyla jsem ohledně toho zklamaná.

Dvojka tak začíná v momentě, kde končí jednotka, takže doporučuji si obě knihy přečíst hned po sobě, a když už tak po malé pauze. Já měla velkou pauzu a dost jsem se trápila se vzpomínáním, co se tam všechno vlastně událo, a kvůli čemu Hailee tak trpí, a kdo že to byl její nejlepší kamarád. Asi tak v polovině knihy jsem si různými drobnými informacemi pospojila, jak to teda nakonec bylo.

Kniha má poměrně krátké epizody a čtivost tomu ještě přidává, že mi stránky velmi rychle utíkaly. Často se kapitoly střídaly pohled dvou hlavních hrdinů. Též se může stát, že v jedné kapitole se vyskytly hned oba pohledy. Líbilo se mi, že bylo možné tak sledovat myšlenky hlavních hrdinů, i to, jak se snažili vyrovnat s problémy.
 Copak může jen několik týdnů a hrstka lidí skutečně změnit člověka celý život?
Na to, jak sem v jednotce měla velmi ráda Hailee, tak jsem zde měla trochu problém se do ní vcítit a pochopit ji. Bohužel mi pocitově přišla velice vzdálená, a to se v průběhu čtení vůbec nezměnilo. Podobně jsem to měla s Chasem, ale ten mi spíše šel více na nervy.

Během čtení jsem se bohužel nezbavila pocitu, že se autorka snažila prodloužit jejich příběh tak, aby vyšel na dvě knihy. Přišlo mi, že by se to dalo zkrátit a přidat do prvního dílu a mohla by tak být kompletní kniha. A bylo by to mnohem lepší.

Celkově ale kniha není špatná a četla se dobře. Určitě pro ty, kteří byli zaskočení koncem a potřebovali pokračování, je tato kniha přímou nutností. Stejně tak doporučuji celou sérii, pokud si chcete přečíst příběh, ve kterém není čistě jen romantika, ale i vážné problémy hlavní hrdinky. 

Co jsem koukala na obálky, tak jsem našla pouze jen ty, které mají tuto obálku. Jakožto vůbec se tomu nedivím, jelikož je velmi povedená a moc se mi líbí.

★★★☆☆

6 komentářů:

  1. sérii znám, ale neláká mě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto sérii jsem četla a moc se mi to líbilo. Taková klasika prostě, ale já přesně tohle miluji. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, člověk si i u ní oddechnul. Navíc po dlouhé době romantika je potřeba. :)

      Vymazat
  3. Obálky má série nádherné, ale mě osobně docela zklamala. Hlavně tenhle druhý díl byl zbytečně natahovaný. Jako jedna kniha by příběh stačil, myslím si.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, obálky krásné. Druhý díl byl o dost slabší, být to vše v jednom, tak to bude mnohem lepší. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.