53 dopisů pro mou lásku


Originální název: 53 Letters for My Lover
Autor: Leylah Attar
Rok vydání celosvětově: 2014
Nakladatelství: Moba
Žánr: Erotické, Romantické, Román
Počet stran: 432 stran
Obsah:
Tohle není typická romance. Není černobílá. Linie se protínají. Zdi se bortí. To dobré se mění na špatné. A to špatné se mění na velmi, velmi dobré. Shayda Hijaziová – dokonalá manželka, dokonalá matka, dokonalá dcera. Třicet pět let hrála podle pravidel, polykala tajemství, pohřbívala sny a dělala všechno pro to, aby držela rodinu pohromadě. Shaydu Hijaziovou čeká setkání s tou jedinou věcí, která to celé může rozbít, s tou jedinou věcí, která jí vždycky byla odepřena – s láskou. Troy Heathgate – nezkrotný, vzrušující, nebezpečný. Muž, který si dělá přesně to, co chce. Život se sklání před jeho přáním. Dokud se nesetká s něčím, kvůli čemu by se všeho vzdal, ale nemůže to mít. Narodili se ve stejný den v opačných koutech světa, ale jejich cesty se protnou. A nic už není jako dřív.

~~~

Tuto knihu jsem začala číst po jedné erotické knize a trochu jsem se obávala, že dva stejné žánry za sebou mě tolik nechytnou, a že se mi tato kniha nebude vůbec líbit. Nakonec to ale bylo velice milé překvapení, že mě kniha hned chytila a navíc té erotiky zprvu fakt moc nebylo a chvíli i trvalo, než jsem se k nějaké té akci vůbec dostala. A musím říci, že první akce nebyla zrovna nějak peprná. Prostě taková lehká a milá. 

Hodně se mi líbila snaha o vážnější příběh a řekla bych, že se to vlastně i autorce skvěle vyvedlo. Dokázala jsem se úplně pohltit příběhem, že jsem v jednu chvíli nedokázala vůbec přestat číst a to jen proto, abych se mohla dozvědět, jak se to bude vyvíjet dál. Dobré na tom bylo, že jste pomalu odhalovali její život a dozvídali se o ní čím dál více věcí.

Důležité je počítat s tím, že tento příběh se odehrává ve velkém časovém rozhraní. Začne se v určité části roku a místy se vracelo ještě dříve před tento rok. Samozřejmě se pokračovalo opět do budoucnosti. Bylo to ale v rámci zjištění života o Shaydě, takže to nebylo nijak matoucí a čtenář se tak o ní dozvěděl něco více.

  
Víte," pokračoval, jedna stará indiánská legenda praví, že když chcete, aby se vám splnilo přání, musíte chytit motýla a pošeptat mu ho."

Při čtení knihy jsem se objevila v  polovině dění. Vlastně jsem byla do toho přímo hozena a seznam postav na začátku mě trochu překvapil. I tak jsem v dění chvíli tápala a snažila se zorientovat, kdo je kdo. Po čase už jsem se orientovala, ale i přesto mě některá jména dokázala zmást a já se je snažila vždy k někomu přiřadit.

Jakožto mohu říci, že jsem si docela oblíbila Shaydu. Pochopila jsem ji, ale sem tam mi bylo její chování proti srsti. A říkala jsem si, že je to od ní nevhodné. Hlavně, když se jedna osoba snažila zlepšit své chování. Tak té osoby mi bylo docela líto.

Řekla bych, že knize bych i docela uvěřila, ale ten konec mi přišel trošku přitažený za vlasy. Já osobně bych si nedokázala představit, že bych se pak s nimi mohla v klidu bavit, aniž by mi to vadilo. To by fakt pro mě určitě nebylo.



Vybrat obálku bylo tentokrát velice jednoduché, našla jsem pouze ty samé. Takže vám sem přidávám anglickou verzi. Ale teda je opravdu krásná.

★★★★☆

10 komentářů:

  1. Možno si knihu predsa len prečítam, aj keď som bola skeptická z tvojho rozprávania :D . Z recenzie to však znie celkom dobre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt dobrá. Jen ke konci už ne tolik uvěřitelná. :D

      Vymazat
  2. Pěkně napsané, ale víš jak to já mám s tímto žánrem :D Já raději krev a detektivy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu. :D Bohužel, zde žádná krev nebyla. :D

      Vymazat
  3. Zatím jsem od autorky četla všechny knihy a k dopisům bych se už konečně mohla taky dokopat! Úplně jsi mě navnadila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji, jsou opravdu pěkně napsané. :) Já naopak přemýšlím nad další autorčinou tvorbou, zda do ní půjdu. :)

      Vymazat
  4. No tak já jsem zřejmě další navnazený čtenář. Ten citát je úchvatný - také z knihy? Jen otázka, je to sólo kniha, nebo série? :-)

    nikidelfin.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedná se o sólo knihu. Ale v angličtině je i další díl, ale to je z pohledu mužského hrdiny, takže úplně stejný příběh, jen jsou tam navíc jeho emoce. 😁 Popravdě nečetla jsem ho a ani nemám v plánu. Tato mi bohatě stačí. 😀
      Ano, citát je z knihy. A prostě musela jsem ho sem dát. 😀

      Vymazat
  5. O knize slyším poprvé a uznávám, že mě zaujala. :) Až budu mít chuť na podobnou literaturu, vím po čem sáhnout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že tě zaujala. :) Určitě doporučuji. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.